مدیر کمیته امداد شهرستان راز و جرگلان گفت : در پنج ماهه امسال مردم شهرستان رازو جرگلان افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ جواد یاسینی مدیر کمیته امداد شهرستان راز و جرگلان گفت: از این مقدار ۳۷۰ میلیون تومان آن زکات واجب و ۲۳۰ میلیون تومان هم فطریه است.

یاسینی افزود:بخشی از زکات واجب راز وجرگلان از محصولات زیر کشت کشاورزی این شهرستان که شامل گندم ، جو و کشمش، پرداخت شده وبخشی هم در قالب دام به نیازمندان اهدا شده است.

یاسینی با بیان اینکه صددرصد منابع زکات در سال ۹۶ صرف امور خانواده های محروم از جمله مددجویان ساکن در نقاط مرزی این شهرستان شده است،اظهار کرد: مردم نوعدوست این شهرستان هر ساله رتبه برتراستان درحوزه پرداخت زکات را دارند.

وی زکات پرداخت شده در سال ۹۵ را ۲۶۷ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد:کرد: پرداخت زکات در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ بیش از۱۱۴ درصد رشد داشته است.

وی هدفگذاری پرداخت زکات در سال جاری در این شهرستان را بیش از ۴۷۰ میلیون تومان ذکر و تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری خوب روستائیان این رقم در پنج ماهه امسال ۱۲۲ درصد محقق شده است.

انتهای پیام/آ

رشد 114 درصدی پرداخت زکات در راز و جرگلان نسیت به سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.