افتتاح کتابخانه سیار روستایی در شهرستان اردبیل

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از افتتاح کتابخانه سیار روستایی در شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاجر جمادیه، مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مراسمی که با حضور معاون اجتماعی استاندار اردبیل برگزار شد، 3 خودروی کتابخانه سیار استان به بهره برداری گردید.

وی گفت: این خودروها در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی فرمانداری اردبیل خریداری و به تجهیزات سمعی و بصری تجهیز گردیده است.

جمادیه از افتتاح اولین کانون زبان شهرستان گرمی نیز خبر داد و افزود: همزمان با افتتاح و راه اندازی این خودروها در اردبیل، کتابخانه سیار شهرستان پارس آباد و همچنین بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورشی در شهرستان گرمی به بهره برداری خواهد رسید.

وی مهمترین هدف کتابخانه های سیار را دسترسی تمام کودکان بویژه کودکان مناطق محروم و روستاها به کتاب ذکر کرد و بیان داشت:بزرگترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنایی با کتاب و رواج فرهنگ کتابخوانی در بین قشر کودک و نوجوان استان است و امیدواریم با عنایت و توجه مسئولان بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر در عملی کردن این مهم کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/ح

بهره برداری از 3 خودروی کتابخانه سیار در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.