سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛

نونهالان تکواندو ایران قهرمان جهان شدند

در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مجموع تیمی(دختر و پسر) با کسب 3 مدال طلا، 5 نقره، یک برنز و 106 امتیاز توانست بر سکوی قهرمانی جهان بایستد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از روز پنجشنبه – 2 شهریورماه باحضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ آغاز و و دقایقی پیش با قهرمانی تیم‌ملی تکواندو ایران به پایان رسید.

تیم تایلند با 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز و 93 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ترکیه با 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز سوم شد.

پسران کشورمان توانستند با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 48 امتیاز و تنها با یک اختلاف امتیاز از تیم قهرمان بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستند. تیم مکزیک با 3 مدال طلا و 49 امتیاز قهرمان شد و تیم روسیه با یک مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 43 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم‌های مصر و کره‌جنوبی در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، يوسف جنگجو و محمد علوی به عنوان مربی و حامد جعفري به عنوان مربی بدنساز بود. يوسف كرمی نیز مدیر فنی اين تيم می باشد.

در گروه دختران نیز نمایندگان ایران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و با 58 امتیاز سکوی سوم جهان را به خود اختصاص دادند. تيم تایلند با 3 مدال طلا، 2 نقره و64 امتياز قهرمان شد و تيم ترکیه با 2 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 58 امتياز نایب قهرمان شد. تيم‌هاي روسیه و مکزیک به ترتيب چهارم و پنجم شدند.

هدايت دختران کشورمان برعهده نيلوفر صفريان به عنوان سرمربي و معصومه محمدیان، راضيه آقاجان‌پور و بهناز مژده به عنوان مربيان است.

انتهای پیام/

قهرمانی تکواندوکاران ایران در جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
عالی, عالیه, بی نظیره
آخرین اخبار