نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در سمنان

نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی کانون پرورش فکری سمنان، دهه‌ی دوم شهریورماه در فرهنگ‌سرای کومش این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی در دهه‌ی دوم شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، این نمایشگاه با هدف تقویت تولید داخلی دایر می‌شود تا اقتصاد مقاومتی به صورت عملیاتی محقق شود.


وی در ادامه، نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی را وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ به کودکان و نوجوانان برشمرد و اظهار داشت: تولیدات داخلی در بخش نوشت‌افزار برای کاهش وابستگی به نوشت‌افزار خارجی باید با کیفیت بالا تولید شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان همچنین تصریح کرد: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی، 10 تا 25 شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر در فرهنگ‌سرای کومش سمنان میزبان علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.


جمال تصریح کرد: در این نمایشگاه، حدود 50 بازی‌ و سرگرمی و بیش از200 نوع نوشت‌افزار که همگی به منظور تأمین نیاز خانواده‌ها و در دسترس قرار دادن محصولات متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی و تولید شده‌اند با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.


انتهای پیام / ه

 

برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در سمنان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار