پرداخت کلیه معوقات پایان خدمت ایثارگران

کلیه معوقات پایان خدمت ایثارگران به طور کامل پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به شهرکرد و در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: معوقات ۵۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریالی پایان خدمت ایثارگران مربوط به سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۴ از محل کمک‌های دولت تأمین و پرداخت شد.

وی با اشاره به حمایت از خانواده ۲۲۵ هزار شهید سال‌های دفاع مقدس با جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۴۶۵ شهید حادثه منا افزود: بستگان یک هزار شهید مدافع حرم هم پس از طی مراحل قانونی از حمایت‌های این بنیاد برخوردار می‌شوند.

شهیدی محلاتی همچنین به ساخت سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی و ایجاد ۶۰ هزار شغل برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره و اضافه کرد: در بخش فعالیت‌های عمرانی، از مجموع ۱۹ هزار گلزار شهدا در کشور بیش از ۱۲ هزار مورد ساماندهی شده و عملیات بهسازی دو هزار و ۸۰۰ گلزار نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: پنج هزار گلزار شهدا با بیش از پنج شهید در مناطق روستایی و عشایری کشور، با  تأمین اعتبار ساماندهی می‌شود.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با جانبازان و ایثارگران، افتتاح پروژه‌های بنیاد شهید و حضور در نشست خبری از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار