بهره برداری از 4 طرح عمرانی در کهنوج

4 طرح عمرانی و کشاورزی در کهنوج به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مصیب شهریاری ؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج گفت: به مناسبت هفته دولت سه طرح کشاورزی و یک طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار 272 میلیارد ریال با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه طرح روکش و تعریض محور بزرگراهی کهنوج به جیرفت به طول 11 کیلومتر و با اعتبار 88 میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افزود: این طرح از محل تامین اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین شده است.
شهریاری از افتتاح روکش محور کهنوج به چاه مرید به طول 9 کیلومتر خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: طرح جاده روستایی سفید مراد به چاه مرید نیز به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 64 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که همزمان به بهره برداری رسید.
گفتنی است: بیش از هزار و 400 هکتار از طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار111 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سیستم های نوین آبیاری به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/ی

افتتاح طرح های هفته دولت در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار