نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی؛

پیشنهاد بودجه ۲۵ میلیارد تومانی برای طرح‌های روستایی سرخس

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای هشت پروژه در سطح شهرستان سرخس در سال جاری و همچنین پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های روستایی در سال آینده خبرداد.

پیشنهاد بودجه ۲۵ میلیارد تومانی برای طرح‌های روستایی سرخسسید احسان قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از پالایشگاه خانگیران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  در خصوص اجرای طرح‌های پایین دستی و بالادستی حوزه نفت و گاز گفت: در سال ۹۵ اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای هشت طرح روستایی از محل بودجه همیاری وزارت نفت دریافت شد که قرار است این طرح‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اجرا شود.


وی تصریح کرد: همچنین یک پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی برای سال آینده صورت گرفته که امیدواریم موافقت‌های اجرایی با این طرح‌ها انجام و به زودی شاهد اجرای آن باشیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در زمینه طرح‌های پایین دستی وزارت نفت گفت: چندین طرح در دست تهیه است که باید مجوز‌های لازم دریافت و این پیشنهاد‌ها پیاده سازی شود.

قاضی زاده هدف از اجرای طرح‌ها را اشتغال جوانان در شهرستان سرخس عنوان و اضافه کرد: در افق طولانی مدت باید شاهد توسعه و پیشرفت این شهرستان مرزی باشیم.
 
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده تزانزیتی مشهد به سرخس و بالعکس خاطرنشان کرد: این پروژه در چندین قطعه تعریف شده و بعد از ۹ سال تعطیلی، هم اکنون دوماه است که پیمانکار مربوطه شروع بکار کرده که زمان تکمیل آن سه سال تعیین شده است.

قاضی زاده هاشمی گفت: قطعات پنج الف. و ب. و چهار ب. که مسیر‌های ساده‌تر می‌باشد صورت گرفته و یک مسیر ۱۵ کیلومتری هم در حال آسفالت ریزی می‌باشد.

وی تاکید کرد:، اما مسیر مهم این جاده تزانزیتی قطعه چهار الف. می‌باشد که باید طی یک برنامه سه ساله به بهره برداری برسد.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک با حضور مقامات عالی جمهوری اسلامی و کشور ترکمنستان شاهد افتتاح پل دوم مرزی ترکمنستان و پایانه مرزی شهرستان، خط انتقال آب سرخس، جاده تزانزیتی مشهد به سرخس و همچنین افتتاح کارخانه کاشی در سرخس خواهیم بود.

انتهای پیام//م. ه.
 

پیشنهاد بودجه ۲۵ میلیارد تومانی در سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار