فرماندار شیراز خبر داد؛

اختصاص اعتبار برای تامین آب روستای سلطان آباد شیراز

فرماندار شیراز گفت: اعتبار ویژه برای تامین آب روستای محروم سلطان آباد اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی در روستای سلطان آباد شیرازگفت: اعتبار ویژه برای برای تامین آب روستای محروم سلطان آباد در حاشیه شهر شیراز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های زیر بنایی مناسبی با مشارکت بنیاد مسکن در شهرستان شیراز در حال اجرا است و تلاش می‌شود وعده‌ها عملی شود.

عالیشوندی با بیان اینکه در زمینه تامین آب برای روستای سلطان آباد پیگیری و اعتبار ویژه برای این طرح در نظر گرفته شده، افزود: پیمانکار در این حوزه فعال و مشکلات را پیگیری می‌کند که امید استف این طرح به زودی به پایان برسد.

فرماندار شهرستان شیراز در زمینه تامین امکانات و لوازم ورزشی، ساخت سالن و مجموعه ورزشی و تربیت بدنی در حاشیه طرح مسکونی نشاط سلطان آباد تصریح کرد: مقدمات این کار فراهم شده و در زمینه ساخت اماکن ورزشی در سلطان آباد با وجود محدودیت‌های زیاد کار‌های بسیاری انجام شده است.

وی با اشاره به بهره برداری این مجموعه ورزشی در سال آینده اضافه کرد: در زمینه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۵۰ درصد مابقی طرح‌های بهداشتی را تامین می‌کند که در حال حاضر برای ۴ روستا در شهرستان شیراز این بودجه تامین شده است و یک مرکز درمانی هم در کوشک بیدک با مشارکت خیران آغاز شده و با موافقت دانشگاه علوم پزشکی این طرح نیز تکمیل می‌شود.

 

محسن سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز هم در این مراسم اضافه کرد: ۹ میلیارد ریال اعتبار برای فاز اول این مجموعه ورزشی تامین و پیمانکار طرح انتخاب شده و این یک مجموعه ورزشی و زمین چمن مصنوعی است که خدمات آن برای مردم روستای سلطان آباد و ساکنان مجتمع مسکونی نشاط است.

همچنین اکبر مسعودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز نیز اظهار کرد: ۴ هزارو ۲۰۰ متر مربع زمین این طرح در سایت مجتمع مسکونی نشاط با ۳۰ هکتار مساحت تامین و پیش بینی شده روستای سلطان آباد تا کنون فضای ورزشی نداشته و با ساخت این مجموعه منطقه سلطان آباد و ساکنان این مجموعه از خدمات ورزشی بهره می‌شوند.

انتهای پیام/ت


تامین اعتبار برای آب شرب روستای سلطان آباد شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار