فرمانده انتظامی شهرستان سراوان

عامل "برداشت غیرمجاز" از حساب شهروند سراوانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان سراوانی خبر داد.

عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند سراوانی دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ  رضا زینلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان سراوان مبنی بر برداشت ۸ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات و تحقیقات فنی دریافتند سارق با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شاکی نسبت به خرید اینترنتی به صورت شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض از طریق شرکت‌های پرداخت اقدام به سرقت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم به هویت " ع- ب" که از آشنایان نزدیک شاکی می‌باشد اقدام به برداشت غیرمجاز از طریق پرداخت قبوض و شارژ تلفن همراه کرده است.

سرهنگ زینلی ادامه داد: با انجام تحقیقات تکمیلی، متهم بلافاصله شناسایی و به پلیس فتا احضار شد، در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در خاتمه ضمن هشدار در خصوص برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی کاربران از شهروندان خواست رمز اول و دوم حساب‌های بانکی خود را بلافاصله پس از دریافت کارت‌های بانکی و به صورت دوره‌ای تغییر دهند و سرویس پیامک حساب بانکی خود را فعال، تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/ع

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند درسراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار