افتتاح ۹ طرح و پروژه در سرخه

در ششمین روز از هفته دولت ۹ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهرستان سرخه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با سفر همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان به سرخه به طور همزمان ۷ پروژه شهری از قبیل بهسازی وروردی شرقی و غربی ، بهسازی معابر ، بهسازی پارک ملت سرخه ، احداث پل عابر پیاده و غیره  با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.


همچنین شرکت تعاونی دست آفریده های ننه کوکب در شهر سرخه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.


مویدی زاده فرماندار سرخه گفت : در این کارگاه در هر دوره یکماهه ۸ بانوی سرخه ای مهارت حوله بافی،نمد بافی،شمد بافی و از این قبیل صنایع دستی را فرا می گیرند.


همتیان همچنین به همراه فرماندار و مسئولین شهرستان و استان با حضور در دفتر امام جمعه سرخه حجت الاسلام فاطمی بصیر با ایشان دیدار کردند.


در این سفر یکروزه ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان به همراه مسئولین شهرستان با حضور در منزل خانواده شهید حسن عربی با پدر این شهید والا مقام دیدار و با اهداء یادبودی از پدر این شهید بزرگوار تجلیل کردند.


در آخرین برنامه از سفر یک روزه معاون استاندار سمنان به شهرستان سرخه موزه صنایع دستی شهرستان سرخه در محل موزه چهل ستون این شهرستان افتتاح شد.


مویدی زاده فرماندار سرخه در حاشیه این افتتاح گفت :  در این موزه دستاوردها و صنایع دستی استان و شهرستان سرخه از قبیل : خرسک مختص روستای افتر سرخه،گلیم بافی سرخه،حوله و شمد دست آفریده های زنان سرخه و دیگر صنایع دستی به معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.


انتهای پیام / ه


افتتاح طرح عمرانی و اقتصادی در سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.