بانوان شهربابکی نایب قهرمان جشنواره "جام ریاست جمهوری" اصفهان

تیم بانوان بومی ـ محلی شهربابک با کسب عنوان نایب قهرمانی جشنواره ملی فرهنگی ـ ورزشی روستا "جام ریاست جمهوری" بر سکوی دوم این رقابت ها ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین جشنواره ملی فرهنگی ـ ورزشی روستا " جام ریاست جمهوری" با حضور 960 ورزشکار زن و مرد از سراسر کشور به میزبانی شاهین شهر اصفهان برگزار شد.

این جشنواره با هدف توجه بیشتر به مناطق روستایی و معرفی فرهنگ، سنن، رشته های ورزشی بومی ـ محلی و حفظ میراث معنوی و ناملموس به پیشنهاد معاونت توسعه روستا و مناطق محروم کشور نهاد ریاست جمهوری و با اجرای فدراسیون و هیئت های استانی ورزش روستایی و بازی های بومی به مدت 2 روز برگزار شد.

ورزشکاران 31 استان کشور در 13 رشته ورزشی جداگانه، ( ورزشکاران مرد در رشته‌های کشتی سنتی، «هفت‌سنگ»، «چوب‌کشی»، «تیر و کمان»، «غازقلنگ» یا «لِی‌لِی»، «الختر» و «دارپلان» و بانوان در رشته‌های «هفت‌سنگ»، «چوب‌کشی»، «تیر و کمان»، «غازقلنگ» یا «لِی‌لِی»، «الختر» و «دارپلان» ) با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این جشنواره، تیم بانوان شهربابک با مربیگری کرمی به عنوان نماینده استان کرمان، نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

در این رقابت ها تیم رنجان مقام اول و تیم فارس نیز مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/ب

درخشش شهربابکی ها در جشنواره ملی فرهنگی ـ ورزشی روستا "جام ریاست جمهوری"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار