اجرای ۴۵ عنوان برنامه در روز قزوین

مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای ۴۵ عنوان برنامه در روز قزوین خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید وزیری نژاد، برپایی تور ویژه قزوین گردی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روز قزوین دانست و گفت:: این تور از سرای سعدالسلطنه آغاز و به بازدید از آثار تاریخی قزوین از جمله باغستان ختم می‌شود.

وی، اجرای برنامه شب‌های فرهنگی قزوین در برج میلاد و معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان توسط هنرمندان و شخصیت‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های روز قزوین دانست.

وزیری نژاد، پخش برنامه بوم گرد از شبکه چهارسیما، پخش برنامه شب‌های فیروزه‌ای از شبکه ۵ سیما با شرکت هنرمندان ملی و برگزاری جشن در محله‌های قدیمی شهر و نواحی منفصل شهری قزوین را از دیگر برنامه‌های روز قزوین عنوان کرد.

مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در هفته قزوین برنامه‌های متنوعی هم برای قشر‌های مختلف مردم از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان، سالمندان و بانوان در نظر گرفته شده است.

وزیری نژاد برپایی مسابقه اسکیت و جشنواره بادبادک‌ها در باراجین برای کودکان، مسابقات و برنامه‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، دارت و طناب زنی در پارک بانوان و مسابقه شطرنج برای سالمندان در بوستان ملت را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

وی، نمایش عروسکی کودکان، مسابقات آشپزی، داستان گویی با لهجه قزوینی، اردو‌های داخل و برون شهری، جشنواره ملی عکس قزوین، همایش ملی راه رجایی، برپایی جشنواره اقوام، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای بچه‌های موسیقی سنتی قزوین، کارگاه آموزش حقوق شهروندی، مسابقات چوگان، جشن پسته و آغاز مسابقات محلات در چوبیندر را از سایر برنامه‌های روز قزوین دانست.

وزیری نژاد گفت: برنامه‌های روز قزوین که از ششم شهریورماه با برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی و نمایشگاه سوغات و هدایا آغاز شده است، تا شب عید غدیر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: مردم برای آگاهی از لیست دقیق زمان و مکان برنامه‌های روز قزوین می‌توانند به سایت شهرداری و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مراجعه کنند.

نهم شهریور سالروز انتقال پایتخت از تبریز به قزوین در حکومت صفویه به نام روز قزوین نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

 

تشریح برنامه های روز قزوین

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار