فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خبرداد

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند ایرانشهری

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند ایرانشهری کرده بود خبر داد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند ایرانشهری گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان  ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت ۳ میلیون ریال از حساب بانکی وی به صورت غیر مجاز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز دوم کارت از سیم کارت مشخصی در قالب خرید شارژ صورت گرفته است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم، شناسایی و دستگیر شد.

جلیلیان  افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم خود شد، اما پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات کافی به بزه انتسابی خود اعتراف و عنوان داشت، با توجه به داشتن نسبت فامیلی با شاکی از اعتماد او سواستفاده و اقدام به برداشت مبلغ ۳ میلیون ریال از حساب بانکی وی کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد تصریح کرد: شهروندان در عدم افشاء اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی نهایت دقت را داشته باشند تا این اطلاعات مهم به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نگیرد.

انتهای پیام/ع

شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند ایرانشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار