افتتاح ۱۲ طرح در استان با حضور رییس سازمان انرژی اتمی

شش پروژه شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان و شش طرح پزشکی در استان قزوین امروز با حضور دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این طرح ها شامل احداث پست ۶۳ کیلو ولت در شمال شهر قزوین با دو دستگاه ترانس ۴۰ مگاولت آمپر، احداث خط ۶۳ کیلوولت ارتباطی پست سیار کاسپین دو مداره به طول ۲.۴ کیلومتر، نصب یک دستگاه پست سیار ۶۳ کیلو ولت کاسپین در شهرک صنعتی کاسپین، احداث خط رازی در ناصر آبادبه صورت تک مداره به طول ۲۸ کیلومتر، بهینه سازی خط ۲۳۰ کیلو ولت قزوین به لوشان به صورت تک مداره وبه طول ۲۰ کیلومتر و افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست لیا یک در شهرک صنعتی لیای قزوین است.

افتتاح ۱۲ طرح در استان با حضور رییس سازمان انرژی اتمی

برای اجرای این طرح ها ا ۲۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

همچنین تجهیزات تصویر برداری بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین هم امروز به بهره برداری رسید .

این طرح ها شامل بخش سی. تی. اسکن ، هتلینگ ، دستگاه ماموگرافی، دستگاه رادیولوژی دیجیتال(Dr)، دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس است که برای اجرای آنها هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح ۱۲ طرح در استان با حضور رییس سازمان انرژی اتمی

همچنین نوسازی و بهسازی بخش اطفال و نوزادان این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

بیمارستان رازی اولین و بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی استان قزوین است که در سال ۷۵ تاسیس و هم اکنون با بخش های مختلف شامل اورژانس، قسمت بستری،

رادیولوژی و سی تی اسکن، درمانگاه های تخصصی، داروخانه و فیزیوتراپی به بیماران خدمات ارائه می دهد.

دکتر صالحی در سفر یک روزه به قزوین همچنین از موزه صالحی و موزه شهید بابایی که اخیرا با کمک شهرداری به موزه تبدیل شده است بازدید کرد.

انتهای پیام/

 

افتتاح چند طرح  با حضور دکتر صالحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.