واعظی در جمع خبرنگاران:

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت:مسوولان باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان داشته باشند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم، واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شرایط کنونی زمینه‌ساز خدمت بیشتر به مردم خواهد بود و مسوولان باید توجه بیشتری به رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان داشته باشند.

وی با اشاره علاقه رئیس‌جمهور به انجام چنین سفری اظهار داشت: این سفر با توجه به علاقه رئیس‌جمهور به‌منظور اطلاع از نظرات مراجع عظام تقلید از سیاست‌های اتخاذشده در دولت دوازدهم و نیز بهره‌گیری از راهنمایی آنان انجام‌شده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری بابیان اهمیت ارتباط دوسویه و مستمر دولت با حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید به‌دقت مسائل جامعه و عملکرد دولت را رصد می‌کنند که در این دیدارها نکات بسیار خوبی مطرح شد که به رئیس‌جمهور منتقل می‌کنیم.

واعظی دولت دوازدهم را دولتی متکی به نظر بزرگان و مراجع تقلید دانست و افزود: دولت دوازدهم در مسیر منویات مقام معظم رهبری با همکاری سران سه قوه و نهادهای انقلابی مانند بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف گام برمی‌دارد.

وی با تأکید بر اینکه اتحاد مناسبی پس از انتخابات در فضای کشور ایجادشده است، ادامه داد: شرایط کنونی زمینه‌ساز خدمت بیشتر به مردم خواهد بود و مسئولان باید توجه بیشتری به رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان داشته باشند.

رئیس دفتر ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر دولتمردان با مردم بنا به خواست مشترک مراجع عظام تقلید از دولت دوازدهم تصریح کرد: نکات خوبی در این دیدارها مطرح شد که برای دولت آموزنده خواهد بود و به‌طورقطع نکات مراجع تقلید پیگیری و ترتیب اثر داده خواهد شد.

انتهای پیام/ش

تلاش مسوولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار