وزیر ورزش و جوانان:

امکانات ورزشی در مناطق مرزی با تعامل بخش خصوصی افزایش می‌یابد

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با تعامل بخش خصوصی امکانات ورزشی و رفاهی در مناطق مرزی کشور توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجموعه ورزشی مروارید منطقه مرزی «زیوه» در ارومیه اظهار داشت: دولت دوازدهم با تمامی توان خود در خدمت همه اقوام و مذاهب است و این مهم را برای خود افتخار می‌داند.

وی با قدردانی از مسئولان استانی و سرمایه‌گذار طرح مروارید «زیوه» افزود: امیدواریم با تعامل بخش خصوصی امکانات ورزشی و رفاهی در مناطق مرزی کشور توسعه یابد و این طرح نماد و تجلی همکاری بین دولت و مردم در یکی از دور افتاده‌ترین نقاط کشور است که الگویی برای دیگر مناطق کشورمان است.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: منابع مالی و بودجه در دسترس دولت بسیار محدود است و بخش‌های خصوصی باید در اجرای طرح‌های ورزشی دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط را یاری دهند و از این همراهی‌ها برای توسعه اماکن ورزشی استقبال می‌شود تا بتوان جامعه‌ای ورزشی داشت.

وی با ابراز امیدواری از افتتاح این طرح یادآور شد: اجرای چنین طرح‌هایی در مناطق مرزی، محروم و حاشیه نشین می‌تواند در ارتقای شاخصه‌های رفاه مردم و زمینه اشتغال برای جوانان مناطق نقش مثبتی داشته باشد و این موضوع یکی از اقدامات در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کارآمدی اهل سنت یادآور شد: در مناطق اهل سنت با توجه به سیاست جدی دولت تدبیر و امید از اقوام سنی مذهب، بانوان و جوانان در بخش‌های مدیریتی استفاده خواهیم کرد و چنین کار ارزشمند بخش خصوصی باید به بخش‌های دیگر نیز تسری یابد.

وی تاکید کرد: اشتغال جوانان در مناطق محروم و مرزی جزو سیاست‌های 4 سال دولت دوازدهم است.

سلطانی فر اظهار داشت: سابقه آذربایجان غربی در تاریخ ورزش بسیار درخشان است و با این حال این استان باید در ورزش‌های مختلفی علاوه بر والیبال موفق باشد و با توجه به مناطق محروم کشور و مناطق مرزی طی سال‌های آینده اخبار خوشی از ورزش آذربایجان غربی به ویژه در زمینه قهرمانی خواهیم شنید.

انتهای پیام/پ

 

افزایش امکانات ورزشی در مناطق مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.