مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بودجه فعلی به نتیجه نمی‌رسد/ از تیم بومی قطران کاوه حمایت می‌شود

تیم بسکتبال قطران کاوه یک تیم بومی است و تکلیف ما برای حمایت از این تیم بسکتبال دوچندان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛بهمن طیبی  مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در نشست خبری با ورزشی‎نویسان رسانه‎‌های استان گلستان اظهار داشت: رسانه‎‌های استان گلستان همکاری خوبی با ورزش و جوانان دارند و توانستیم در یک فضای کاری دوستانه اقدامات را پیش ببریم.

وی تصریح کرد: قلم‎‌های خبر‌های ورزشی در استان گلستان باانصاف است و اساس انصاف در نوشته‎‌ها به علت فطرت و احساس مسئولیت اصحاب رسانه در حوزه ورزش دیده می‎شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: به دنبال تعریف و تمجید بی‎علت از حوزه ورزش و جوانان نیستیم، اما اعتقاد داریم باید انتقادات در حوزه ورزش در رسانه‎‌ها سازنده باشد.

طیبی به بضاعت استان در حوزه ورزش اشاره کرد و تاکید کرد: یک سری از اقدامات با فراخور برنامه‎‌هایی که در استان داریم دنبال می‎کنیم و باید با خط‌مشی که داریم در حوزه ورزش و جوانان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‎‌های هیئت‎‌های ورزشی در شهرستان‎‌ها در برگزاری المپیاد‌ها و رویداد‌های ورزشی استفاده کردیم، افزود: از طرح‎‌هایی که به حوزه ورزش استان گلستان کمک کند و فراگیر باشد استقبال می‎کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان داشت: هزینه المپیاد ورزشی استان در برنامه بودجه دیده شده و اعتبارات آن از مدیریت برنامه‎ریزی برای برگزاری تامین می‎شود و تاثیرات زیادی را در حوزه ورزش استان گلستان دارد.

طیبی گفت: رسانه‎‌ها نقش بسزایی در ارتقاء هیئت‎‌های ورزشی دارند و درخواست ما این است که عملکرد همه هیئت‎‌های ورزشی استان دیده شود. تکلیف است به پروژه‎‌های بالای ۷۰ درصد در حوزه ورزش استان گلستان پرداخته شود و با توجه به محدودیت اعتبارات باید به این صورت عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به وضعیت میدان سوارکاری استان اشاره و خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در مجموعه سوارکاری استان در حوزه فنی و میدانی افتاده به وزیر ورزش و جوانان اعلام خواهیم کرد.

طیبی تاکید کرد: در بسکتبال و والیبال در طول سال‎‌های گذشته نتوانسته رضایت عموم مردم را به خود جلب کنند و هر دو رشته جزء رشته‎‌های ورزشی هستند که با بخش خصوصی مدیریت و با سلیقه آنان هدایت می‎شود. با اعتباری که شهرداری برای بسکتبال امسال گذاشته نباید انتظار داشته باشیم که اتفاق خاصی بیفتد و بتوانیم در برابر تیم‎‌های با اسپانسر‎‌های قوی دیگر استان‎‌ها جایگاه خوبی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه تیم بسکتبال قطران کاوه یک تیم بومی است و تکلیف ما برای حمایت از این تیم بسکتبال دوچندان است، تاکید کرد: ورزش بانوان رسانه‎ای نیست و به این علت اسپانسر مالی این رشته‎‌های ورزشی کم است و اسپانسر‎‌های مالی دوست دارند از تیم‎‌هایی حمایت داشته باشند که در رسانه‎‌ها دیده شوند.

انتهای پیام/پ

 

بسکتبال استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.