فدراسیون کشتی چوب پایبندی به قانون رقابت های انتخابی را می خورد؛

ثمربخش:وزارت ورزش فقط ناکامی کشتی آزاد را دید!

رئیس هیأت کشتی استان مازندران گفت:کشتی رشته مظلومی است که در عین افتخارآفرینی اما توجهی به آن نمی شود.

ثمربخش:وزارت ورزش فقط ناکامی کشتی آزاد را دید!اصغر ثمربخش در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این مطلب افزود:این که با یک ناکامی برخورد نامناسبی با قهرمانان داشته باشیم با روح و روان آن ها بازی کردیم و این تأثیر بدی به جای خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: تیم ملی کشتی آزاد در حالی وارد کشور شد که جای مسئولان خالی بود، حسن یزدانی دلاورانه در رقابت های جهانی صاحب مدال طلا شد و پرچم کشورمان بالاتر از کشورهایی همچون آمریکا و روسیه برافراشته شد و سرود ملی در میان 56 کشور جهان نواخته شد اما دریغ از حضور یک مسئول در فرودگاه برای تبریک به این استعداد کشتی آزاد ایران که از آبروی کشتی ایرانی در جهان دفاع کرد.
ثمربخش تصریح کرد: قبول دارم که کشتی آزاد در رقابت های جهانی ناکام بود اما دلیل آن را باید شورای فنی و کادر فنی در جلسه ای که دارند مشخص کنند نه اینکه وزارت ورزش شتابزده وارد عمل شود و کار را رسانه ای کند. ای کاش مسئولان در این زمینه ظرفیت تحمل بیشتری از خود نشان می دادند تا پس از مشخص شدن گزارشات شورای فن، آن وقت وارد عمل می شدند.
وی اظهار داشت: کشتی آزاد ایران در حال حاضر به خاطر پایبندی به قانون و عدالت و برگزاری مسابقات انتخابی چوب ناکامی را می خورد چراکه ما کشتی گیرانی همچون اسماعیل پور و قاسمی را داشتیم که در انتخابی موفق نبودند اما هرگاه به رقابت های جهانی اعزام شدند افتخارآفرینی کردند.
ثمربخش ادامه داد: یادمان باشد که ظرفیت کشتی ایران همین پتانسیلی بود که در رقابت های انتخابی بود و ما به جای حمایت از این نفرات دست به تخریب آن ها برداشته ایم.
رئیس هیأت کشتی استان مازندران تأکید کرد: مازندران مهد کشتی آزاد و خوزستان مهد کشتی فرنگی ایران است اما تا به حال چه امکاناتی برای کشتی گیران این استان ها فراهم شده است و وزارت ورزش و جوانان چه حمایتی از این آینده سازان ورزش ملی ایران داشته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد:حقیر کردن فدراسیون کشتی،حقیر کردن جامعه بزرگ کشتی ایران است و این در خور ورزش اول کشور نیست،یادمان باشد که همین رشته کشتی در بسیاری از میدان های جهانی و المپیک افتخارآفرین بوده و باعث شعف و شادی مردم ایران شده است و قطعاً همین مردم نیز ولی نعمتان و حامیان این رشته پهلوانی و ملی هستند.
انتهای پیام/


صحبت های ثمربخش درباره اتفاقات اخیر میان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار