عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی آزاد:

وزارت ورزش اول معوقات خودش را به کشتی پرداخت کند بعد فکر حمایت مضاعف باشد

برزگر گفت: فدراسیون کشتی نیازی به حمایت مضاعف وزارت ورزش و جوانان ندارد و متولیان وزارت بهتر است مطالبات فدراسیون را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  منصور برزگر با بیان این مطلب افزود:تا جایی که من شنیده ام فدراسیون کشتی چند ماه گذشته بدليل برگزاري انتخابات رياست جمهوری و متعاقبا اخذ رای اعتماد وزراء محترم، با همه مشكلات و تنگناها موجود تلاش کرد، برای اينكه طرح مشكلات و مسائل كشتی كشور ، محل سوء برداشت های سياسی نشود، و موجب بر هم خوردن فضای اجتماعی ورزش كشور در ايام انتخابات نباشد، از طريق مكاتبات و مذاكرات متعدد با مسئولان وزارت ورزش و جوانان، حق و حقوق خانواده كشتی را ، بعنوان ورزش اول كشور پيگيري نمايد. اما متاسفانه هيچ نتيجه اي دريافت نکرد.


او ادامه داد: يكی از مسائل اصلی فدراسیون کشتی ، عدم پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان از معوقات خانواده كشتی كشور از ابتدای سال تا كنون است . علاوه بر آن حدود یک و نیم میلیارد تومان ديگر از معوقات فدراسیون کشتی نيز، می بايد از طريق کمیته ملی المپیک به فدراسيون تخصيص داده شود، كه اين موضوع هم به دلیل عدم تخصیص منابع دولتی به کمیته المپیک به دست این فدراسیون و ساير فدراسيون ها نرسيده است.


دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: فدراسیون کشتی علیرغم طلب چهار و نیم میلیارد تومانی خود تلاش کرد با آرام نگه داشتن فضای كار در كشتي كشور، به سختی مقدمات حضور تیم های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان خود را در رقابت های آسیایی و جهانی در دو رشته آزاد و فرنگی و در کنار کشتی های سنتی مردان و زنان دنبال نماید.


دارنده مدال طلای جهان افزود: حالا سوال ما اين است كه چرا حق كشتی را نگه داشته اند؟ مگر ما پرافتخارتر و مظلوم تر از ورزش ملی كشور داريم؟ چرا می توانند حقوق میلیاردی فلان مربی یک رشته خاص ورزشی را ماهانه بدهند؟ اما وقت كسب افتخارات از تشويق و تجليل از كشتی به يكباره غافل ميشوند و هيچ كس وقتی برای تجليل از قهرمانان بزرگ و قهرمانی های بزرگ كشتی ندارد.


برزگر خاطر نشان کرد: تا جایی که من شنیده ام فدراسيون كشتي با وزارت ورزش ١٤ ميليارد تومان موافقت نامه امضاء شده دارد و تا پايان شش ماهه اول سال حداقل نيمي از ان ( حدود هفت ميليارد) بايد به فدراسيون پرداخت شود. و چيزی فراتر از حق كشتی نميخواهد و نیاز به حمایت مضاعف ندارد.


او در پایان گفت: از مسئولان وزارت ورزش می پرسم چه اتفاقی افتاده كه اينقدر كشتی را در تنگنا گذاشته ايم؟ مردم ميخواهند بدانند، چرا حق كشتی را نگه داشته اند? اگر مشکل مالی است پس چرا حقوق میلیاردی کی روش را پرداخت می کنند این سوالی است که ما جامعه کشتی از آقايان داریم.


انتهای پیام/


صحبت های برزگر درباره معوقات وزارت ورزش به فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
سالی 14میلیارد تومان به گفته خودتان از وزارت ورزش میگیرین لطفا بفرمایید به قهرمانان چقدر میدهید مثلا همین حسن یزدانی بقیه کجا خرج میکنید بگویید مردم بدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
افرین
آخرین اخبار