علاقه خاص جوان صربستانی به «کیم جونگ اون»+ عکس

یک آرایشگر صربستانی آرزوی مشتری خود را برآورده کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست؛ یک آرایشگر صربستانی رویای مشتری خود را که تراشیدن تصویر «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی روی موهایش بود، محقق کرد.

ارادت جوان صربستانی به «کیم جونگ اون»+عکس

«ماریو هِوالا» از اهالی شهر «نوی ساد» در شمال صربستان است. او یک روز صبح پس از آنکه از خواب بیدار می شود، تصمیم می گیرد تصویر رهبر کره شمالی را روی موهایش بتراشد.

هِوالا در مصاحبه با هافینگتن پست گفت: هنگامی که از خواب بیدار شدم این فکر به ذهنم آمد که تصویر او را روی موهایم ایجاد کنم. به نظرم خیلی شگفت انگیز است.

این کار 5 ساعت به طول انجامید و هِوالا در طول طراحی تصویر کیم جونگ اون روی موهایش فقط موسیقی کره شمالی را پخش می کرد.

کره شمالی بامداد سه‌شنبه به وقت محلی یک موشک میان‌برد را در واکنش به مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی در شرق آسیا به سمت ژاپن شلیک کرد. این آزمایش موشکی مقدمه ای برای اجرای عملیات نظامی به منظور هدف قرار دادن جزیره گوآم تحت کنترل آمریکا بود. آزمایش های موشکی کره شمالی در چند ماه گذشته و لفاظی های رئیس جمهور آمریکا علیه پیونگ یانگ به تشدید تنش‌ها در شبه جزیره کره منجر شده است.

در پی آخرین آزمایش موشکی پیونگ یانگ، دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – گفت برای برخورد با کره شمالی، تمام گزینه‌ها روی میز است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار