لک و پیس را با این روش ها درمان کنید

بیماری های پوستی مانند لک و پیس از بدو تولد تا کهنسالی ممکن است ظاهر شود و زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد، در این مقاله شما را با علل ابتلا به لک و پیس و روش های مقابله و بهبود آن آشنا می نماییم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیماری های پوستی مانند لک و پیس از بدو تولد تا کهنسالی ممکن است ظاهر شود و زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد، در این مقاله شما را با علل ابتلا به لک و پیس و روش های مقابله و بهبود آن آشنا می نماییم. لک‏ و پیس، یک بیماری پوستی است که می تواند در هر سنی از کودکی تا پیری ظاهر شود. هر چه بیماری از سن پایین تری شروع شود بدتر است و به درمان سخت تر جواب می دهد.

لک و پیس یک بیماری خودایمنی است یعنی بدن به جای آنکه علیه عوامل بیماری زا که به بدن حمله می کنند پادزهر بسازد دچار اشتباه می شود و علیه برخی عوامل در بدن پادزهر می سازد. مثلا اگر علیه رنگدانه پوست پادزهر بسازد، بیماری ویتیلیگو را ایجاد می کند و اگر علیه موهای بدن پادزهر بسازد، باعث ریزش منطقه ای موها می شود. این اتفاق می تواند برای سایر قسمتهای بدن هم رخ دهد و متناسب با آن، بیماریهای مختلفی ایجاد کند.

علل ابتلا به لک و پیس

تاکنون محققان دلیل اصلی ابتلا به ویتیلیگو یا همان لک و پیس را کشف نکرده اند. همان گونه که بیان شد، برخی نظریه ها بر این است که اختلالات دستگاه ایمنی بدن باعث می شود که آنتی بادی های بدن علیه سلول های رنگدانه ای وارد عمل شوند. ملانوسیت ها همان سلول های تولیدکننده رنگدانه ی پوست هستند که در معرض خطر و آسیب قرار می گیرند و یا از بین می روند و جای خود را به لک و پیس های سفید رنگی می دهند که با رنگ بقیه ی مناطق پوست تفاوت دارند.

محققان بر این عقیده هستند که بیشترین موارد ابتلا به لک و پیس عامل ژنتیکی دارد. این بیماری پوستی درمان قطعی ندارد، اما می توان علائم آن را کاهش داد و کیفیت زندگی مبتلایان را بهبود بخشید.

استرسهای عصبی می تواند این حالت را بدتر کند اما نقشی در ایجاد آن ندارد. برای ایجاد بیماری ویتیلیگو یک زمینه ارثی و ژنتیکی لازم است. البته ژن این بیماری غالب نیست یعنی اگر پدر یا مادری به این بیماری مبتلا باشند همه فرزندانشان به آن مبتلا نمی شوند.

در تحقیقاتی که روی بیماران ویتیلیگو انجام شده به این نتیجه رسیده اند که بعضی از افراد همخون فرد مبتلا به ویتیلیگو مثل پسردایی، دخترعمه، پسرخاله و… هم ممکن است در برخی قسمتهای بدنشان به این بیماری مبتلا شده باشند. به عبارتی، این حالت ژنی است که در بعضی از افراد فامیل بروز می کند.

لک و پیس در کودکان

معمولاً در کودکان از روش‌های درمان شدید و تهاجمی ‌استفاده نمی‌شود. در بیماران خردسال استفاده از ضدآفتاب و پوشانیدن لک و پیس ها با مواد رنگ‌کننده بهترین درمان است. کورتون‌های موضعی را هم با احتیاط زیاد می‌توان به کار برد.

از «پووا» معمولا تا سن ۱۲ سالگی استفاده نمی‌شود، اما در این دوره سنی نوعی از اشعه ماورای بنفش به نام ماورای بنفش B با طیف باریک، نتایج قابل قبولی در درمان پیسی داشته‌است.

آیا لک و پیس واگیر دارد؟

این بیماری به هیچ عنوان ممکن نیست از فردی به فرد دیگر، از طریق ارتباط پوستی یا هر نوع ارتباط دیگری سرایت کند. این افراد می‌ توانند مانند همه ازدواج کنند، بچه ‌دار شوند و مشکلی هم نداشته باشند. اما باید این را هم بدانید که وجود برص می تواند باعث طلاق همسران شود. ناگفته نماند که این فقط به این علت است که شاید طرفین نتوانند از نظر ظاهری شرایط طرف مقابل را قبول کنند، وگرنه مشکلی از نظر جسمی ‌یا واگیردار بودن بیماری وجود ندارد.

درمان گیاهی لک و پیس

متخصصان طب سنتی و استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای درمان بیماری ویتیلیگو (پی سی یا برص) از یک داروی گیاهی جدید و مصرف خوراکی های خاص مانند فالوده سیب و انار و همچنین کنترل استرس و اضطراب بهره می برند.

دکتر «لیلا شیربیگی» استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اصلاح تغذیه ای اولین قدم در درمان بیماری ویتیلیگو به شمار می رود، گفت: داروی کاملا گیاهی برای درمان بیماری ویتیلیگو زیر نظر اساتید این دانشگاه ساخته شده، در مرحله تحقیقاتی بوده و بعد از اصلاح مزاج و وضعیت گوارشی بیماران به آنان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این داروی گیاهی ، خط اول و آخر درمان بیماری ویتیلیگو بوده بنابراین این دارو را سریعا به بیمار ارائه نمی کنیم بلکه ابتدا دستورات طب سنتی تغذیه ای برای بیمار طی سه ماه تجویز می کنیم و انتظار داریم که در این مدت، رنگ لکه های سفید پوست به قهوه ای بازگردد و سپس از دارو استفاده می شود.

درمان فوق العاده لک و پیس با طب سنتی

برای درمان بیماری ویتیلیگو باید ابتدا بیمار به اصلاح مزاج خود پرداخته و مجموعه ای از دستورات تغذیه را رعایت کند. مبتلایان به بیماری ویتیلیگو باید طی این سه ماهه از خوردن ماهی ، ماست و دوغ پرهیز و ساعات غذایی خود را تنظیم کنند بطورمثال خوردن ناهار دیرتر از ساعت ۱۲ یا ۱۳ و خوردن شام دیرتر از ساعت ۱۸ یا ۱۹ نشود.

یکی از راه های دفع مواد و مواد بیماری زا که در بدن منجمد شده اند از طریق پوست است اما این ورزش نباید فقط به یک پیاده روی ساده محدود شود بلکه پیاده روی در حد دویدن به مدت ۲۰ دقیقه که موجب تعریق شود.

برای مبتلایان به بیماری ویتیلیگو حتما یک خواب با آرامشˈ ضروری است ؛ این بیماران با دیدن لکه های سفید دچار عصبانیت و نگرانی می شوند و این مساله خود چرخه معیوبی محسوب شده که موجب تشدید بیماری می شود.

بیماران برای از بین بردن اضطراب و داشتن خواب آرام ، قبل از خواب (یعنی ساعت ۲۱ یا ۲۲) باید فالوده سیب (یعنی سیب رنده شده همراه عسل و گلاب و عرق بیدمشک)، بخورند در این صورت بعد از یک ماه رنگ ضایعات پوستی این بیماران خودبخود بهتر می شود بدون اینکه داروی خاصی به آنان داشته باشیم.

احتمال دارد شیوع این بیماری با آغاز فصل سرد و خشک پاییز ، بیشتر شود بنابراین به بیماران توصیه می شود حداقل روزی یک انار شیرین بخورند چون انار کبد را تقویت می کند و بسیاری از بیماری های پوستی به ضعف کبد بستگی دارند.

گوشت و نخود کوبیده ، خون خوبی برای افراد فراهم می کند و داشتن ذخیره خونی و آهن خوب در بدن از ارکان درمان بیماری ویتیلیگو در طب سنتی به شمار می رود.

همچنین مبتلایان بیماری ویتیلیگو باید در غذاهای خود از ادویه بی خطر زعفران استفاده کنند و حتما به برنج خود زعفران بزنند یا اینکه هنگام صبحانه یک لیوان شیر را با یک قاشق مرباخوری عسل و زعفران بجوشانند زیرا زعفران خاصیت رقیق کنندگی خون را دارد و خون رقیق و خوشرنگ به بدن کمک می کند تا رنگ لکه های پوستی را بازگرداند.

منبغ: تابناک باتو

انتهای پیام /

با روشهای درمانی لک و پیس بیشتر آشنا شوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۵۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
یه رفیق دارم اهله شیرازه میگفت من دوماه هر روز صبح ناشتا خاکشیر دم کرده با عسل مخلوط کردم خوردم خوب شدم حواستون باشه عسل رو داخل اب گرم نریزید خیلی ضرر داره اب باید ولرم مایل به سرد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
من چندسال درگیر این بیماری لعنتی شدم هزاردکتررفتم ولی نتیجه ای ندیدم طب سنتی رفتم بدترشدم لکه هابیشترشدبهم نساخته توروخداهرکی دکترخوب سراغ داره بگه
Iran (Islamic Republic of)
م.ابراهیمی
۱۲:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام دوستان. یه راس میرم سره اصل مطلب. این بیماری درمان داره در علم پزشکی فقط با داروهای کورتون دار که بعد قطع دارو دوباره بیماری عود می‌کنه ولی در طب سنتی اینطور نیست منم سال پیش متوجه لک های خیلی ریز و کم رنگ در پوستم شدم برا من از تغذیه و استرس بود دکتر پوست و دکتر همیوپاتیک هم رفتم جواب کامل نگرفتم الان درمان گیاهی رو شروع کردم حدود ۱ونیم ماه هس.درمان از کبد و طحال شروع شده و این لک ها غلبه خلط بلغم هستن روی پوست که با پاکسازی کبد و طحال شاهد از بین رفتن لک ها هستم .سعی کنید تعادل گرمی رو در بدن حفظ بشه برای صبحانه ارده کنجد با شیره خرما و یا عسل میل کنید .کم خونی داشته باشید بر طرف کنید .حجامت رو تا فصلش تموم نشده انجام بدید .نکته تاکید بنده فقط پاکسازی کبد و طحال هس .موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
عارفی
۱۲:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من درمان شدم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بچه ها منم هم دچاراین بیماری هستم ده ساله. بنظرم فقط بزین سفیدکنین کامل راحت بشین. 4ماه طول میکشه تکامل سفیدبشین بعدش راحتین براهمیشه. تهران بیمارستان راضی بهتون کمک میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
نصیری
۰۰:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
این همه راهکار میخونیم ولی هنوز یه نفر درست نگفته چه جوری درمان شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
هرکسی از این‌‌ بیماری پوستی درمان شده بگه که بقیه هم خودشون رو درمان کنن
Canada
محسن
۲۲:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا کسایی که میگن درمان شدن درست توضیح نمی‌دن که ما هم بریم دنبال درمان
Iran (Islamic Republic of)
علی وحیدی
۱۲:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
لطفا راهنمایی کنید به مدت 8 ساله درگیر بیماری شدم خواهش میکنم هر کی با دارویی درمان شده اطلاع بده
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل چابک
۱۴:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام چه جوری پیسی رو درمان کنیم سریع نتیجه بگیریم
Afghanistan
صداقت
۱۱:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
کمی تکلیف دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۳۰ دی ۱۴۰۰
فقط این بیماری با کرم منو بنزن خوب میشه من همه راهو امتحان کردم خوببببببببب نشد که نشد فقط ۴ماه کرم روزدم الان ۵ ساله خداروشکر رفت حتی یک زایمانم داشتم
Iran (Islamic Republic of)
Mahshid Iphone
۰۶:۳۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام من برادرم هشت ساله به این بیماری دچاره اوایل فقط زیر چشماش بود ولی تو این یکی دوسال روی گونه هاشو دستاشم اکه هاش داره پیدا میشه بنده خدا داره دیوونه میشه الان با ماسکو عینک میپوشونتشون ولی میگه وقتی کرونا رفت اگه خوب نشدم دیگه نمیرم سرکار توروخدا اگر کسی میدونه چجور درمان میشه یا درمان شده بگه یا اگه دکتر خوبی میشناسه که این بیماریو درمان کرده
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۲۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید بره طب سنتی تا درمان بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
سلام دخترمن دوسال ودوماهش لکه پیس دراطراف بدن ودست گرفته توروخداچکارکنم تاخوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
سلام لطفا شماره خانم دکتر رو که اصفهان تشریف دارن بزارید.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۱:۳۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
سلام خوبین من خودم الان ۶ ساله که مبتلا به این بیماریم بهترین دکتر ها رو رفتم از متخصص فوق تخصص داروگیاهی هرجا کا گفتن خوبه ولی خوب نشدم از من لکه هام خیلی کم و کوچیکه که رو شیکمم زده ولی الان با رفتن دو جلسه پیش یه دکترعمومی خوب شدم همون جلسه اول نتیجه ش رو دیدم ولی الان من خودم که ناامید بودم درمان نداره درمان شده امیدتون و از دست ندین
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
کدوم دکتر و چه دارویی استفاده کردید؟ کدوم استانید کاش بیشتر توضیح میدادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
بیشتر داروهای گیاهی استفاده کنید.کرم الووراخوب است عسل اصل کوهی بسیار عالی است.روغن خردل را با زرچوبه مخلوط کنید وروی لکه ها بمالید ساعت ۹شب بخوابید وصبح قبل از افتاب بیدار شوید خواب به موقع پیسی را درمان میکند من تجربه کردم.صبرهم داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام من هشت ساله که به این بیماری مبتلا هستم بیشترین پیشنهاد من خوردن گانودرما تامدت درمان هستش انشاع الله جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خانم یعنی شما بدون دارو فقط با ورزش خوب شدید
Iran (Islamic Republic of)
Atena
۱۳:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
سلام تنهاراه درمانش ورزش کردنه..من مبتلابود به۶ماه خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
چجوری
Afghanistan
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
چی نوع ورزش لطفا بگوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام من ۴ ساله مبتلا به این لکه شدم تو حمام یهو دیدم فکر کردم قارچه بی توجه بودم که یهو فهمیدم اره بزرگتر میشه ادرس یه دکتر رفتم نور درمانی مراجعه کردم توش لکه قهوای دراومد رو پهلومه سه تا شده نمیدونم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
اسدیان
۱۵:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
من لیزر موی زاید رفتم پوستم بر اثر حرارت سوخت و جای اون به صورت لک سفید روی گردنم مونده خیلی عذابم میده برای رفع این لکه سفید باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام دوستان من از شیراز طب سنتی گیاه پزشکی هستم. میتونم با پمادهای گیاهی که فقط از عصاره و روغن های خالص گیاهی شما رو درمان کنم.
Iran (Islamic Republic of)
مريم دريس
۱۰:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
سلام وقت بخير
من الان تقريبا ٢٠ساله كه به اين مريضي مبتلا هستم خيلي خسته شدم ازش ممنون ميشم اگه بشه بشتر راهنمايم كنيد بلكه بتونم از دست اين مريضي راحت بشم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۰۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
دوستان پماد کورتام+اسید فولیک قرص+کپسول امگا+زینک امتحان کنید جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام پسر18 ساله من وپسر 5ساله من هردو مبتلاشدن همه راههای درمانی مانندنوردرمانی وسوزن درمانی هم انجام دادیم بهتر نشد. چکار کنم که لکه هادیگه بیشتر نشه لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۵:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام من خودم این بیماری رو ۶ ساله دارم و واقعا درد ناک اومیداورم بتونم براتون کمکی کنم من که خودم درمان شدم اول اینکه هیچ موقع ناامید نشید و حرفای دیگران براتون تاثیر نداشته باشه دوم اینکه من توسط دکترم درمان شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام واقعن داره یانداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام‌لطفااگه‌درمان‌قطعی ‌داره‌داروشومعرفی‌کنید‌‌توروخدا
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۵:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام منم این بیماری رو ۶ سال بود که دارم اول امیدتون رو از دست ندید دوم اینکه من توسط دکترم درمان شدم امیدوارم کمک کرده باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
تو روخدا بگید چطور درمان شدید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
چچوری درمان بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
تو رو خدا درمان پیسی رو بگید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام دوستان
من ۱۴ سال و نیممه حدود ۲ ساله که درگیر بیماری پیسی هستم
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۰۲:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام دوستان تقریبامنم دوساله ب این بیماری مبتلا هستم همون اول رفتم دکتر محلول و قرص دادن استفاده کردم در حد دو الی سه هفته رفع شد دیگه ام پیگیر نشدم بیشتر از ۶ ماه درگیر شوک عصبی فوق شدیدی بودم ک جمعه ۱۳ بدر ازخواب بیدار شدم دیدم ی طرف صورتم یه لک افتاده اونم چ لکی قشنگ دیده میشد بلافصله از دکترم وقت گرفتم و رفتم پیششون ؛ایشون گفتن ممکنه لکت بره ممکنه نره توکل بخدا؛الان ک دارم تایپ میکنم امروز ۲۵ فروردین ؛امروز ۱۳ روزه ک از اون لک لعنتی میگذره؛دکتر بهم قرص فولیک اسید ؛Q10وقرص پابا_کا دادنروزی یک عدد و محلول ساختنی کلوبتازول 60درصد وipa100درصد برای لکها؛خداروشکر تواین چندروزها لکها خیلی خیلی کمرنگ شدن درکنارش شیره انگور اصل ک فوق العاده عالیه و لبو؛الان دیگه آخرای فصل لبو ؛اما تو میدون تره بار تهران هست؛من باکیسه اش خریدم راه ب راه میخرم؛این تجربه من بود ببخشید زیاد شد امیدوارم ب دردتون بخوره و امیدوارم از بدنمون بره و دیگه تکرارنشه همتونو ب خدای مهربونم میسپارم در حق هم تو این روزهای عزیز دعاکنیم؛اسم دکترمم خانم دکتر هدی قریشی؛توتهرانن سرچ کنین آدرسشون میاد براتون یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام زهرا خانم اگه میشه شماره دکتر بفرست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
دخترم با استفاده از داروی همیوپاتی خوب شد خیلی دکترها رفتم ولی اصلا اثر نکرد این دارو هزینه بسیاز کمی داره و کافیه هفته ای یک بار یک قاشق غذاخوری خورده بشع کفایت میکنه هکی خواست ب من بگه شماره دکتر رو بگم
Iran (Islamic Republic of)
احمدفاضلی
۰۸:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام لطفا راهنمایی کنید
شماره دکترم بدین
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۲۲:۳۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام
خودم نمونه کسایی هستم که دچار این بیماریه شاید کمتر از یه نخود لکه داشتم که به دلیل تحرک فوق العاده کم که باعث میشه سمی از بدن دفع نشه و استرس فوق شدید این بیماری بدتر و بدتر خودوشو نشون دادو غذا هایی هم که تو مدت خوردم و نوشیدم یکی تخم مرغ و یکی دلستر و نسکافه چربی فراوان و خوراکی های شیرین از قبل هم سابقه نقص کبد شده بودم که مجموعا چیزایی که رو کبد تاثیر بد میزاره و استرس با عث تحریک شدیدش میشه و شیرینی جات که سرعت ترمیم هر زخم و عواملی رو پایین میاره یه مدت از چربی پرهیز کردم و اب انار خوردم تخم مرغ نخوردم بهتر شدم ولی باز اهمیت ندادم دوباره بیشتر شدن یه تحقیق از غذا و موادی که میخوام مصرف کنم انجام میدم اگر نتیجه گرفتم به شمام میگم شاید به لطف خدا یه زندگی عادی و خالی از گوشه گیری و استرس داشته باشیم
Netherlands
لیلا
۱۹:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام لطفا اگر کسی میتومه کمکی کنه در این مورد خواهش میکنم بگید پسرم یاسین هنوز ۶ ساله هم نشده اما درگیر این موضوع شده دکتری اس معرفی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من میتونم کمکت کنم و بهت قول میدم ک خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام من میتونم کمک کنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۱:۴۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
من مادرم عمرشو پای دکتر رفتن کرد که پیسی اش بره .پیسیش سی درصد بود .هرچیم بگی امتحان کردیم فایده نداشته ک نداشت .استاد دانشگام یه متخصص طب سنتی معرفی کرد ازش دارو گرفت به شیش ماه لکه های صورتش و دستاش رفت خداروشکر
خدایا خیرش بده اینم شمارشه خیلی آدم خوب و بافهمی هم هستش
خانم دکتر حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام / سركار سارا خانم خواهشا" نام كامل خانم دكتر حسن زاده و آدرس مطبم و يا اينكه شماره تلفني ارائه دهيد تا دوستاني كه نياز دارند اقدام كنند ممنونم ...........
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۳۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
لطفا تلفنشونو بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۸ دی ۱۳۹۹
من برای اینکه لکهای قهوه ای صورتم از بین بره از منوبنزون استفاده کردم همه بدنم لک وپیس شد حال چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۰۹:۵۲ ۲۷ دی ۱۳۹۹
بچه ها من خیلی میترسم چندتا لک کوچیک و کمرنگ رو دستم هست که وقتی خیس و مرطوبه بیشتر واضح س ولی سفید نیست تقریبا کرم رنگه به هرکی نشون میدم میگه چیزی نیست و تو خیلی حساسی و وسواس داری لطفا کسایی که ویتی دارن دقیق از علائم ش بگن
دارم دیوونه میشم از بس که فکر میکنم
امیدوارم هرچی زودتر حال همه خوب بشه
لطفا بی جوابم نزارین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام دوستان من دو سال هست که این بیماری رو گرفتم زیر چشم یه لکه سفیده افتاده بود و اون یکی چشمم داشت میفتاد که رفتم دکتر یه کرم دستساز گرفتم یه بار صبح یه بار شب زدم اون یکی لکه که زیر چشم داشت ظاهر میشد رفت ولی رو لکی که کهنه هست خیلی سخت جواب میده ولی جواب میده
من حدود ۲ یا ۳ ماه بد میخوام برم دوباره ببینم دکتررو پیدا میکنم ازش بگیرم اگر پیدا کردم برای دوستانی هم که میخوان براشون میخرم و سه ماه بد دوباره به این سایت سر بزنید اگر پیدا شد برای شماهم میفرستم هزینشو فقط پرداخت کنید
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام / جناب آقاي مهدي دوست عزيز لطف كنيد شماره تلفن مطب دكتر كه نامبرديد و يا آدرس را بفرماييد ممنون ميشم خيلي گلي .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
سلام به دوستان من از شما میخوام نام دارو ای قوی رو بگید که خیلی زود درمان این بیماری را ریشه کن کنه و بهم بگید خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۵:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام این بیماری درمان فوری نداره الان من با اینکه ۶ سال از عمرم پای دکتر رفتن رفت ولی ناامید نشدم و الان بهبود پیدا کردم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۲۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
من 16ساله الیدل استفاده میکنم عالیه بدون عارضه اما گرون و کمیابه ،کاش کلا دارویی بود که مانع ایجاد لکه های جدید میشد داروهای ایرانی و دست ساز استفاده کردم حساسیت داشتم موقع خارش بدنم جای ناخنام رو پوستم مونده لطفا هرچی بهتون دادن استفاده نکنین الانم تصمیم دارم کل پوستم و سفید کنم همه کسایی که مشکل دارن نهایتا پوستشونو سفید کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
لطفاً اگه درمانی داره بگید نام پزشک روهم بگید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام شوهر من هم ۱۰ ساله بااین بیماری درگیره خواهشن اگر دکترها خوب می‌شناسین در این رابطه آدرسش بدین
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۳:۵۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
جناب من درمان شدم توسط یک پزشک
تورو خدا اجازه بدید معرفیش کنم ک مردم بتونن بدون هزینه زیاد از دانش این پزشک بهره ببرن
Iran (Islamic Republic of)
مریم هباسی
۱۴:۳۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام توروخدا بگید چه طوری درمان شدید دارم دیونه میشم زندگیم روی آب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام.، اگ واقعا تاثیر داشته لطفا بگید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
تورو خدا بگید اگر درمان شدید... ب بقیه هم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
کجا هست و چگونه درمان کردی با چ پمادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
توروخدا بگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
روغن سياه دانه عاليه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رحمن
۲۳:۳۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
باسلام براردارن وخوهران
بنده هم در جا جا یی بدنم این بیماری دارم ولی زیاد گشتم همه دکترا مثل خیلیا گفتن درمان نداری دروغ من یک فوماد مصرف میکنم بنام کلوبتازول فقط وقطی به نقطه سفید میزنید باید وباید فقط اون نقطه سفید نیم ساعت زیر آفتاب قرار دهید انشاءالله جوب مثبت میگرید وجوغندر قرمز بخورید التماس دعا
Turkey
Aman
۱۴:۰۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
لک،فیسی،دارم،که،درمان،نشده،است،اول،
بطور،یک،خارش،،مسله،یک،دانه،است،باید،چه،کار،کنم،یک
نظر،تان،رامی،خاهم
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۷:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
سلام من۲۸سالمه و از ۶سالگی به بیماری پیسی مبتلا شدم خیلی دکتر رفتم و جواب نگرفتم تو رو خدا اگه کسی درمون رو میدونه به منم بگه تو زندگیم خیلی اعصاب خرابی و استرس دارم دیگه داغون شدم.....
United States of America
عصمت الله مرادی
۱۵:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
سلام آیا این بیماری درمان دارد اگر درمان دارد منتظرخبر شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
بله درمان داره دختر من درمان شد با دارو ی همیوپاتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
انگشتم ها پشت چشمم بالایم پام دچار برص میشه دارویی برام بگین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۱۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
منم ۵ ساله دارم ولی هیچی برای خوب شدنش پیدا نکردم لطفا اگه چیزی پیدا شد به ما هم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
سلام خواهش میکنم برا درمان هرچه میدونید در مورد پیسی بفرستید
Germany
سید مرتضی حسینی
۲۰:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام ببخشید آیا کسی روش این بیماری رو مدونه وجدانن اگر مفهمین یگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
برو سراغ داروهای همیوپاتی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۵۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
این بیماری اصلا ژنتیکی نیست ثمره پیشرفت اقتصاد و اختلاف طبقاتی و نداستن اشنایی بادخود و عدم پذیرش اطراف و فعال شدن مغز برای پیشرفت و پیش فعالی هست
و امپول درمان ان هم موجود هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان من هم دچار این بیماری هستم پژوهشکده ...و سلول درمانی هم انجام دادم متاسفانه بدتر شد بهتر نشد چون جای جدید که میخوان برداشت کنن هم دچار لک و پیس میشه و جای قبلی هم خوب نمیشه خواهش میکنم نه وقت تون بزارید و نه هزینه الکی کنید اصلا بدرد نخورد
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۱:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام من هم زیر دو چشمم کلا سفید شده بود که رفتم دکتر واسم یه امپول زد زیر چشم و پمادپیمودرم ویک محلول ساختنی کمتر از دو ماه لکه هام خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
آذین
۱۹:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
کاش اسم پزشکتون رو میگفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
آدرس پزشک لصفا بدید
Iran (Islamic Republic of)
mmr
۲۲:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
سلام میشه اسم داروها رو بگید لطفا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام اسم امپول چی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام دخترم لک و پیس داشت یک عطاری گفت فقط باید سردی بخوره و تنها گرمی که میتونه بخوره خرما و شیره خرما عرق کاسنی خاک شیر و لیمو ترش زیاد بخوره لبنیات گاو و روغن گاو بخوره به همین راحتی خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۳۱ تير ۱۳۹۹
من هم تقریبا ۱‌سال میشه که ب این‌بیماری دچار شدم‌ تور خدا اگه کسی راه درمان شو میدونه بگه
خیلی رو ماه هیچ جوره نمیشه نگاه ب این لکه های سفید و استرس نگرفت
Pakistan
بصیراحمد..
۲۱:۳۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام.خوب.هستید.لکه.های.خورد.به.اندازه.نوخود.بروی.انگشتان..پیدا.شوده.3سال.میشه.نه.بزرگ.میشه.نه.هم.خوب.از.شما.خواهش.میکونم.مرا.راه.نمایی.کونید.متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
دوستان باید یه واقعیتو قبول کنین که این بیماری علاج نداره ولی میشه کنترلش کرد اول از همه دوری کنید از استرس اگر تو رابطه ای هستین که بهتون استرسو اعصاب خوردی میده بدترین سم واسه این بیماریه . حتما برین دکتر و دارویی که میده رو استفاده کنین یعنی به محض دیده شدن لک روش دارو بزنین نذارین بمونه وگرنه خیلی سخت درمان میشه و حتما میرین بیرون ضد افتاب بزنین من ۱۲ ساله درگیر این بیماریم
Iran (Islamic Republic of)
نازار
۰۰:۳۴ ۱۴ تير ۱۳۹۹
صورتم لک های مثل چربی که توشه زیاد داره باید چه دارویی بخورم
Iran (Islamic Republic of)
کامران عین الهی
۲۱:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام میشه بگید این دارو وروش درمان پیش کدام دکتر مراجع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام چند ساله این بیماری پیدا شده خیلی رفتم دکتر ولی نتیجه نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۴۴ ۱۰ تير ۱۳۹۹
من هم دخترم پنج ماهی مبشه به این بیماری مبتلا شه دکتر بردم دارو به نام ژل ویتکس تجویز کرد اما همه دارو خانه هارو گشتم ولی پیدانکردم اگه کسی سراق داره خبربده ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۴:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
فقد امیددبه خدا داشته باشیم
Mauritius
خالد
۲۳:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۹ساله دو چارهمین فقط کرم ایلیدل استفاده میکنم خوبه وقتی استفاده نمیکنم زیاد می‌شود این کرم جارجی بود که الان پیدا نمی شه شما راه به خدا اگر می دونین درمانی شو بهم بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان منم الان دوساله این دوچارهمین شدم چکارکنم توراخدااگرداروی که بهترمیکنه سراغ دارین به ماهم بگین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
hsn
۰۷:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام،من تازه روی دستم زده رفتم دکتر دوتا آمپول داد و پماد و کرم،خوب میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
Yasaman
۱۷:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
روزی 2 مرتبه سرکه انگبین مصرف کنین و پودر زاج رو با روغن زیتون مخلوط کنین و روی لکه ها بزنید منم دارم همین کارو میکنم خداروشکر زیاد نشده
Germany
مهری
۰۰:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
گرمی برای پوست بده برعکس این طب سنتی که میگن گرمی بخورید اصلا نباید بخورید جو و بلغور جو هم به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان منم ۷ ۸سالی میشه دچارش شدم از پماد پروتوپیک ۱/۰ استفاده کردم خارجیش عالی بود واقعا تاثیر داشت ولی درحال حاضر فقط ایرانیش موجوده اونم بد نیس بزنبد که بیشتر نشه
Afghanistan
سمیر
۱۱:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
من فورمل درمان قطعی برص را بلد ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام شما که بلدین بگین درمانش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
خوب میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام من دخترم 7سالش وتازه این بیماری روگرفته چکارکنم ک بدنش زیادنشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام، منم این بیماری رو دارم، به تجربه میگم خدمتتون، استرس رابطه مستقیمی با این بیماری داره، فشار روحی نداشته باشید، غذای چرب نخورید، زیر آفتاب طولانی مدت قرار نگیرید. توکل به خدا کنید، برطرف میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۲۳:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام این قهوه گانودرما،راازکجاتهیه کنیم؟ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
دارم روش تحقیق میکنم دعا کنید موفق بشم توکلتون به خدا باشه راه درمانش سادست امید به خدا جواب بده اطلاع رسانی میشه دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من هم دچار این بیماری پیسی هستم توروخدا آگه درمانی براش دارین به من هم بگین ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
متوکسالن خیلی مفیده من حدود 15 سال این بیماری رو داشتم بعد یک ماه تاثیرشو میبینید
Iran (Islamic Republic of)
akash
۱۱:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ، من خودم این بیماری رو از ۱۲ سال پیش دارم و واقعن تاحالا دارویی برای ان پیدا نکرده ام ولی برای کسانی که تازه این بیماری رو مبتلا شدن و لک های سفید کم هستن یک رژیم غذایی هست اگه رعایت کننده مطمن باشید دیگه هیچ لکه جدیدی روی پوست ایجاد نمیشود و احتمال اینکه لکه های قبلی هم ازبین بره ۵۰ درصده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
چه رژیمی؟
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۰۴:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
تورو خدا بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکساله می‌شود من مبتلا به لک های سفید شدم لطفا راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۰۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من بدنم وزیرعبروهایم سفیدی زده ولکه های بزرگ وهالا چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۲:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام منم پشت گردنم همچین مشکلی پیا کردم الان نزدیک به دوساله اولش یه لکه کوچیک بود الان چنتا شده باید چیکار کنم یخورده هم رو اعصابم تاثیر گذاشته میشه راهنماییم کنید؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
درما ن نداره چیکار کنم خدااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من تازه متوجه شدم دخترم لک سفیدی رو پاشه دکترا گفتن همه جاشو میگیره دارم میمیرم تو رو خداااا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۸ تير ۱۳۹۹
توکل ب خدا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اسم پماد و بگین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۲۲:۵۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
فکر نکنم درمان واس این بیماری داشته باشه. من خودم زیز نظر دکتر متخصص پوست بودم هر سری میرفتم ولی هیچ به هیچی
Iran (Islamic Republic of)
S.babaei
۲۲:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام واقعا درمان داره اگه داره راهنمایی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ن.خ
۱۴:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خدا رو شکر درمان داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من از این پماد استفاده کردم جواب داد هرشب قبل از خواب روی سطحی که نگ پوست تغییر کرده بزنید وبخوابید اثارش را تا یک هفته میبینیت
Iran (Islamic Republic of)
نازار
۰۰:۳۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
کدام پماد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام تروخدا اسمشو بگو
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۰۰:۳۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خب اسمش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تورو به کسی که می پرستی اسم پماد چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام کدام پماد؟
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۰۰:۴۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام درمان داره فقط باید تحمل توکل داشت
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۰۰:۳۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دخترم هم این بیماری داره خوار و شکر داره خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ریبین
۰۰:۱۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بیماری پیسی دارم چگونه درمان می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام منم هم به این بیماری مبتلاشدم ولی خودبه خودخوب شدم
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۳:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام درمانش همین چیزیه که گفتم بلغور جو خیلی مهمه مثل برنج دون دون می‌شود و خوشمزه تخم مرغ گوجه فرنگی انواع سس فست فود نان حجیم بدون سبوس عسل و هر چیزی که برای کبد بده رو نباید بخورید برای همین خودم با ۱تخم مرغ و روغن گاو کیک درست میکنم و شکر قهوه ای چون شکر سفید و شیرینی قنادی حلوارده روغن مایع و نباتی گردو و کلا گرمی جات بده تنها گرمی خرما و شیره خرما بخورید شیر ماست گاو و لبنیات و روغن گاو بخورید
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۳:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام دستوری که به دخترم دادم رو دادم با همین دستور خوب شده تخم مرغ ارده شیره شکر شیرینی قنادی حلوارده روغن مایع و نباتی بادمجان گوجه فرنگی انواع سس فست فود نان حجیم بدون سبوس عسل و هر چیزی که برای کبد بده رو نباید بخورید برای همین خودم با ۱تخم مرغ و روغن گاو کیک درست میکنم کامل داره بدنش رنگ میگیره بلغور جو خیلی مهمه مثل برنج دون دون می‌شود و خوشمزه
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۹:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام منم متاسفانه این بیماری رو دارم توروخدا اگه راهی برا درمان دارین بگین
Germany
مهری
۱۴:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
دختر من بود درمان طب سنتی کردم گفتند از کبده دارو های سنتی کبد و اعصاب و خوراکی بلغور جو مثل برنج درست کنم و برنج اصلا نخوره بلغور جو یک بند انگشت آب بریز پیاز داغ وروغن گاو و زردچوبه و کمی دارچین بریزید و دم کنید روغن گاو فقط بخورید گرمی اصلا نخورید فقط خرما و شیره خرما بخورید شیر ماست گاو بخورید بلغور جو خیلی مهمه با هر خورش میتوان بخورید دختر من خوب شده
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۶:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام پسر ۱۱ ساله ی من هم پیسی گرفته لجباز شده دارو نمیخوره خودم افسرده شدم هر روز گریه می کنم به نظر خودم هم پسرم از گرمی زیاد اینجوری شده ولی طب سنتی میگه سردی نخوره لطف می کنید رژیم غذاییتون رو برام بفرستید واینکه چقدر طول می کشه تا نتیجش رو ببینم ...ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
توروخدا ادرس اون خانم دکتر اصفهان را برام بفرستید خیلی ممنون میشم اسم چیه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۳:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
دختر من بود درمان طب سنتی کردم گفتند از کبده دارو های سنتی کبد و اعصاب و خوراکی بلغور جو مثل برنج درست کنم و برنج اصلا نخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام درمان داره درمانش هم سرکه انگبین روزی ی لیوان
۱۲۳