تبیین دستاوردها به زبان هنر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : تبلیغ و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید با زبان هنر به بهترین وجه بیان شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در مراسم ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما مرکز قزوین گفت: با زبان هنر می توان دستاوردهای کشورمان را برای مردم باور پذیر کرد .

وی با اشاره به توطئه های غرب و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت : با همه تحریم ها و فشارها ی که بر روی کشور ما وجو دارد اما باز هم ایران به عنوان کشوری الگو برای کمک به نیازمندان در منطقه است .

امام جمعه قزوین به موضوع نفاق در جامعه اشاره کرد و گفت : باید با انجام کارهای معرفتی به مردم نزدیک شد و با انقلاب زدایی مقابله کرد .

مدیر کل صدا و سیمای قزوین هم در این مراسم گفت : این مرکز برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی نیازمند همکاری همه مراکز علمی ، فرهنگی دانشگاهی و حوزوی است .

معصومی فر ، استفاده از نظرات و دیدگاههای صاحب نظران در ساخت برنامه های تولیدی را گامی برای تولید برنامه های فاخر در صدا و سیمای مرکز قزوین دانست .

وی در ادامه بر ضرورت ساخت مستند های فاخر از شخصیت های ملی همچون شهید رجایی، ابوترابی، شهید انصاری و شهید لشگری تاکید کرد.

معصومی فر در ادامه از آماده بودن ۳۰ طرح و ایده برای ساخت مستند‌های فاخر در صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد و گفت: بیان هنرمندانه و بدون اغراق دستاورد‌های انقلاب برای نسل امروز جامعه ما یک امر ضروری است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ما نیازمند تبیین و تحلیل شعار های اول انقلاب همچون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.