نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

نگرانی مردم از بابت حضور در سواحل باید کاهش پیدا کند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: نگرانی از بابت حضور مردم در سطح سواحل باید کاهش پیدا کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله نورالله طبرسی عصر امروز در مراسم تجلیل از جوانان، امدادگران هلال‌احمر استان مازندران با اشاره به اینکه نسبت به خدمات این جمعیت آشنا کامل دارم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نهاد بین‌المللی است که در زمان حادثه با تمام وجود حاضر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران  با بیان اینکه از ظرفیت دریا برای توسعه مازندران به صورت مناسب استفاده نشده است و در حال حاضر در سطح سواحل با مشکلات اخلاقی و فرهنگی مواجه هستیم خاطر نشان کرد: فعالیت در هلال احمر سختی‌های خاص خودش را دارد، حضور نیروهای هلال احمر در دریا نشان از علاقه‌مندی آنها به کار امداد و نجات دارد، در سطح دریا مخاطراتی وجود دارد،دریا برای مازندران مشکلات، فرهنگی و اقتصادی به همراه دارد.

وی با اعلام اینکه تصادفات در ایام تابستان در استان زیاد شد، گفت: انتظار است که در این حوزه هم فکری شود.

طبرسی اضافه کرد: نگرانی از بابت حضور مردم در سطح سواحل باید کاهش پیدا کند و باید تلاش شود خانواده‌های که با هزاران امید برای تفریح در سطح سواحل حضور پیدا می‌کنند، برای‌شان مشکلی پیش نیاید.

وی خواستار رعایت مسائل ایمنی در سطح سواحل استان مازندران شد، گفت: شنا در مناطق ممنوعه نباید انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: خدمات هلال احمر جهانی است،خدمات این ارگان در کشور به صورت مناسب گسترش پیدا کرده است.

طبرسی با اعلام اینکه مردم ما خدمات هلال احمر را یک فرهنگ انسانی و ایثار پذیرفتند، گفت: علاقه‌مندی به حضور جوانان در این جمعیت نشان از گسترش این فرهنگ در سطح کشور دارد.

در ادامه معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تلاش‌های زیادی برای خدمت‌رسانی به مردم توسط نیروهای هلال احمر انجام می‌شود، گفت: در ایام نوروز مازندران مورد توجه ویژه گردشگران است و علاقه‌مندان زیادی این استان را مقصد سفر در نظر می‌گیرند.

علی نبیان با اشاره به اینکه مدیران استانی در ایام نوروز به صورت آماده‌باش کامل هستند و در سال جاری بیش از 12 میلیون نفر در استان حضور پیدا کردند، ادامه داد: لباس زیبای امدادگران یک آرامشی به مردم می‌دهد، مردم از حضور شما احساس پشتوانه مناسبی دارند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه امدادگران تلاش زیادی برای ایجاد آرامش در جامعه در برنامه کاری خویش دارند،گفت: در کشور و استان مازندران بارها و بارها شاهد خدمات‌رسانی این جمعیت بودیم.

انتهای پیام/پ

 

ایمنی سواحل مازندران در دستور کار نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.