فرمانده انتظامی خوزستان؛

تامین امنیت زائران اربعین حسینی اولویت نخست ناجا است

فرمانده انتظامی خوزستان اولویت نخست نیروی انتظامی استان خوزستان را تامین امنیت زائران اربعین حسینی اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بدون توجه به تعداد زائران در 2 مرز چذابه و شلمچه هستیم.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی در بخش های مختلف اجتماعی، کنترل راه ها، ترافیک، صدور گذرنامه و تامین امنیت مرزی و داخلی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد کرد گفت: آمادگی داریم به هر تعداد زائرانی که تمایل دارند به صورت قانونی از 2 مرز بین المللی چذابه و شلمچه راهی کربلای معلا شوند خدمت رسانی کنیم.
سردار عباس زاده با بیان اینکه برای پاسخگویی به مطالبات به حق زائران اربعین حسینی از نیروهای کمکی استان های همجوار نیز استفاده خواهیم کرد بیان داشت: رضایت مندی زائران از خدمات ارائه شده از سوی نیروی انتظامی مهم و تعیین کننده است.
فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه در حال ساماندهی، انسجام، تدارکات و پشتیبانی نیروها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستیم اذعان کرد: تلاش ما بر این معطوف است که بر اساس وظیقه ذاتی خود، خدمت بدون منت به زائران عزیز ارایه کنیم.
این مقام انتظامی اذعان داشت: برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از همه تجارب موفق سال های گذشته استفاده خواهد شد تا کنگره اربعین حسینی امسال به بهترین نحو برگزار شود.
سردار حیدر عباس زاده با اشاره به اینکه زائران باید از هم اکنون برای تهیه روادید و گذرنامه اقدام کنند تصریح کرد: همه زائران باید روادید و گذرنامه معتبر داشته باشند و قطعا از خروج زائران بدون مدارک قانونی جلوگیری خواهد شد.
وی در ادامه همه زائران اربعین حسینی را به همکاری با نیروهای انتظامی و مرزبانی در ایام اربعین حسینی دعوت کرد.
انتهای پیام/گ

آمادگی نیروی انتظامی خوزستان در تامین امنیت زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.