جانشین یگان های ویژه ناجا مطرح کرد؛

بکارگیری 14 گردان برای حفظ امنیت طی ایام اربعین حسینی در مرز مهران

جانشین یگان‌های ویژه ناجا از به کارگیری 14 گردان در ایام اربعین در مرز مهران جهت امنیت و تسهیل در امر تردد زائرین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سردارحبیب الله جان نثاری درجلسه ستاداربعین درمرز مهران نگاه مابه اربعین یک نگاه ملی والهی دانست و اظهارداشت: اربعین اینک یک مساله فرا ملی است که همه باید تلاش کنیم خدمت به زائرین اگر با تشکیلات ومقررات انجام گیرد خدمات رسانی به زائرین بهترانجام می گیرد.

وی افزود: اصلی ترین کار یگان ویژه در اربعین قانونمندی،آرامش،کنترل جمعیت، انضباط وامنیت است و مصمم هستیم که هیچ زائری بدون گذرنامه از مرز خارج نشود.

جانشین یگان های ویژه ناجا از ایجاد لایه های کنترلی از پل زائر تا پایانه مرزی خبرداد و اضافه کرد:جهت تجزیه و کنترل زائرین یگان ویژه در پنج نقطه تا پایانه مرزی ایستگاه کنترلی ایجاد می شود تا زائرین با امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به این سفر معنوی اعزام شوند.

سردارجان نثاری توقف گاه های کنترلی را برای ایجادانضباط جمعیت و کنترل مدارک قانونی زائرین دانست وتصریح کرد: تمام تلاش فرماندهان وکارکنان دریگان ویژه این است که بتواند به بهترین نحو ممکن امنیت و تسهیل در امر تردد زوار سید و سالار شهیدان آسان کنند.

وی به جا نمایی موکب ها تا پایانه مرزی اشاره و تآکیدکرد:هرموکبی در هرمکانی جانمایی می شود باید تابع شرایط و طرح های انتظامی باشد وهیچ موکبی نباید در داخل پایانه مرزی باشد.

وی، اظهار کرد: عبور هموطنان بدون داشتن ویزا ممنوع بوده و زائرین پیش از مراجعه به مرز حتما ویزا و پاسپورت به همراه داشته باشند.

سردارجان نثاری با اشاره به اینکه پیش‌بینی مقررات خاص امنیتی در شأن و منزلت زائران حضرت اباعبدالله قرار گرفته است، عنوان کرد: کلیه مدارک زائرین از مبدا تا مقصد که به مرز بین المللی مهران مراجعه می شوند کنترل شود تا کسانی که مدارک قانونی ندارد از مراجعه آنها به مهران جلوگیری شود.

جانشین یگان های ویژه ناجا درخاتمه با تقدیر از فرمانده یگان ویژه استان ایلام جهت تدابیر لازم ،رفع کمبودها و نواقص های سال های گذشته، جانمایی و محل اسکان نیروهای اعزامی به ماموریت اربعین حسینی(ع)بیان نمود:یگان ویژه آمادگی دارد با تمام توان در تسهیل درامر تردد و امنیت زائرین خدمت کند.

 

انتهای پیام/ع

امنیت زائران در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.