بازسازی واقعه غدیر در شهرستان دنا

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دنا از بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ علی ستوده‌نیا  فرمانده حوزه مقاومت بسیج دنا گفت: واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم روز شنبه ۱۸ شهریورماه در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا بازسازی می‌شود.

وی افزود: پیش بینی حضور بیش از ۵۵ هزار نفر شده و متناسب با این جمعیت تدارکات و برنامه ریزی برای بازسازی واقعه غدیر در زمینی به مساحت ۳ هکتار در روستای تمنک شهرستان دنا انجام شده که در پایان مراسم به قید قرعه ۲ هدیه ۳ میلیون ریالی و ۴۰ هدیه یک میلیون ریالی و اقلام فرهنگی و هنری به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت واقعه عظیم و سرنوشت ساز غدیر، افزود: این عید هویت شیعه و تابلوی معرفی کننده شیعه بوده و در صورتی واقعه غدیرخم فراموش نمی‌شد، محرم اتفاق نمی‌افتاد و غدیر اسم یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر و اعتقاد است.

ستوده‌نیا اضافه کرد: انتظار می‌رود تمامی اقشار مردمی برای برگزاری باشکوه این مراسم مشارکت جدی در برنامه‌های ستاد مردمی بازسازی غدیر داشته باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان دنا ادامه داد: از مردم و ارداتمندان اهل بیت عصمت و طهارت برای حضور در این آئین دعوت می‌شود.

انتهای پیام/ش

واقعه غدیر بازسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.