دستگیری هزار و 23 سارق در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت : از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۲۳ سارق در استان دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛، سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۸ باند سرقت در استان متلاشی‌شده است، گفت : دو هزار و ۲۶۸ پرونده سرقت نیز در این مدت در استان تشکیل‌شده است.

عرب زاده بابیان اینکه بیشتر سرقت‌های خراسان شمالی خرد هستند، افزود: بیشترین تعداد سرقت‌ها در شهرستان بجنورد رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا در سرقت‌ها مال را به مالباخته تحویل دهد، گفت: در برخی از موارد نیز سهل‌انگاری مالکان سبب خواهد شد تا سارقان طمع کرده و مال را به سرقت ببرند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی بابیان اینکه سرقت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته است، افزود: این در حالی است که میزان کشفیات در حوزه سرقت از افزایش ۶ درصدی برخوردار است.

گفتنی است : هم‌اکنون در مرکز استان به دلیل نبود پارکینگ کافی افراد خودروهای خود را در بافت‌های فرسوده و محل‌های تاریک پارک می‌کنند، درحالی‌که سارقان نیز از این فرصت سوءاستفاده کرده و اقدام به سرقت لوازم داخل و یا حتی خود خودرو می‌کنند، ازاین‌رو باید افراد تمام موارد را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ط

تشکیل‌ دو هزار و ۲۶۸ پرونده سرقت در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.