کمک یک میلیون دلاری رژیم صهیونیستی به جامعه یهودیان سیل‌زده هیوستون

رژیم صهیونیستی قصد دارد یک میلیون دلار به جامعه یهودیان هیوستون آمریکا که تحت تأثیر توفان هاروی و جاری شدن سیل قرار گرفته‌اند، کمک کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «نفتالی بنت»، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی، روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد این رژیم قصد دارد یک میلیون دلار به جامعه یهودیان هیوستون که تحت تأثیر توفان هاروی قرار گرفته اند، کمک کند.

وی افزود: «سالهاست که جامعه یهودیان هیوستون در زمانی که اسرائیل به کمک نیاز داشته در کنار ما ایستاده است. هم اکنون هم نوبت ماست که در کنار جامعه یهودیان هیوستون بایستیم.»

بر اساس این بیانیه، این پول قرار است از طریق کنسولگری رژیم صهیونیستی در تگزاس به جامعه یهودیان هیوستون داده شود و پول آن صرف تعمیر مراکز اجتماعی یهودیان، مدارس و کنیسه‌های آنها شود که بر اثر توفان سهمگین هاروی خسارت زیادی دیده اند.

توفان سهمگین هاروی حدود 10 روز پیش از ایالت تگزاس آغاز شد و هزاران نفر از مردم را مجبور به ترک خانه های خود کرد. عملیات بازسازی مکان های آسیب دیده پس از پایان توفان آغاز شده است. گزارشها حاکی از آن است که تعداد کشته شدگان این توفان سهمگین به 60 نفر رسیده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پیشتر از کنگره این کشور درخواست کرد 7.85 میلیارد دلار بودجه برای جبران خسارت های ناشی از این توفان اختصاص دهد. دونالد ترامپ تاکنون دو بار برای بازدید از مناطق سیل زده به ایالت تگزاس سفر کرده است.


انتهای پیام/

کمک رژیم صهیونیستی به جامعه یهودیان سیل‌زده هیوستون آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار