نژادبهرام:

ساخت و ساز برج دوقلو در پاسداران متوقف شد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به پیگیری‌های مردمی و کمیسیون معماری و شهرسازی با حکم دیوان عالی،ساخت و ساز برج دوقلو در پاسداران متوقف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نژادبهرام در تذکرات پیش از دستور پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: بر اساس اطلاعات رسیده  به کمیسیون شهرسازی و معماری شورای پنجم زمینی به وسعت 3 هزار متر در منطقه 4 واقع در پاسداران، بوستان پنجم واگذار شده است.

وی افزود: این زمین به یکی از طلبکاران شهرداری که در پروژه تونل نیایش و صدر فعالیت داشته واگذار شده است و در گذشته نیز چند بار دست به دست شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است در این زمین برج دوقلویی‌ احداث شود، مردم شکایت کرده‌اند و در نهایت دیوان عالی دستور توقف ساخت و ساز در این منطقه را داده است، ولی سازنده نسبت به این حکم توجهی نمی‌کند و به کار خود ادامه می‌دهد تا در نهایت کمیسیون معماری و شهرسازی شهردار منطقه با حکم دیوان عالی دستور توقف این ساخت و ساز را می دهد.

انتهای پیام/

توقف ساخت و ساز برج دوقلو پاسداران با دستور دیوان عالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۰:۲۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
در كشور کانادا هر برجي بخواهند بسازند قبل از صدور مجوز ساخت اول با همسايگان محل مشورت ميكنند و نظرات انهارا ميگيرند جلسه عمومي با انها ميگذارند و ......
آخرین اخبار