واگذاری تولید پوشاک مدارس به واحدهای تولیدکننده خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از واگذاری تولید پوشاک مدارس به واحدهای تولیدکننده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه ظرفیت فراوانی در بحث تولید پوشاک در استان وجود دارد، بیان داشت: واگذاری تولید پوشاک مدارس به واحدهای تولیدی استان کمک ویژه‌ای در راستای رونق این واحدها است، زیرا میزان تولید موردنیاز، تولیدی انبوه است می‌تواند تاثیر بسیاری در افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدکننده داشته باشد.
وی اذعان کرد: حجم دانش آموزان پسر و دختری که در مقطع ابتدایی در خوزستان لباس فرم تهیه می‌کنند، چشمگیر است و می‌توان از این ظرفیت به سود واحدهای تولیدی درون استان استفاده کرد.
محمدیان اذعان داشت: ظرفیت واحدهای تولیدی پوشاک ظرفیت بسیار خوبی است که در استان وجود دارد و در این زمینه می‌توان از توان و ظرفیت آن‌ها برای تولید پوشاک موردنیاز مدارس استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: همچنین بخشی از تولیدات پوشاک مدارس نیز می‌تواند به درون منازل و کسانی که در خانه به تولید می‌پردازند، برونسپاری شود؛ این کارها می‌تواند در فصل آغاز مدارس به ایجاد یک اشتغال فراگیر کمک شایانی کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: تولید پوشاک مورد نیاز مدارس در درون استان از سال‌های گذشته آغاز شد و اکنون نیز ادامه دارد. امیدواریم این مساله به عنوان یک فرهنگ عمومی در نظر گرفته شود تا بتوانیم از توان و تولیدات درون استان بهره ببریم و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم.
اخلاق محمدیان افزود: واگذاری تولید این پوشاک به واحدهای تولیدکننده در خوزستان کمک ویژه‌ای در راستای رونق این واحدهاست، زیرا میزان تولید موردنیاز، تولیدی انبوه است و می‌تواند تاثیر بسیاری در افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدکننده داشته باشد.
وی بیان کرد: واحدهای تولیدکننده پوشاک در استان عمدتا در بحث تولید پوشاک صنعتی فعال هستند و از توانمندی‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه برخوردار هستند. با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی استان، شناخت آن‌ها نسبت به تقاضای بازار مطلوب است و به این دلیل تولیدات با کیفیتی دارند.
انتهای پیام/گ

تولید پوشاک مدارس در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.