مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه؛

سعادت مندی انسان با سبک زندگی اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: سبک زندگی اسلامی از قرآن نشأت می‌گیرد و انسان را به سعادت می‌رساند.

سعادت مندی انسان با سبک زندگی اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمدولی دارابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در  گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی بیان داشت: تقلید از غرب دستاورد منفی و فاجعه‌ای برای سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

 وی با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواهند روش‌های زندگی و سبک و سلوک زندگی خود را به دیگر ملت‌ها تحمیل کنند، افزود: امروز تمدن غربی مظهر کامل زورگویی و تجمل‌گرایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: هر جا که غربی‌ها وارد شدند تاریخ ملت‌ها و فرهنگ بومی و محلی و زبان و اقتصاد آنجا را تغییر دادند.

وی با بیان اینکه باطن فرهنگ غربی ضد معنویت و عادی‌سازی گناه است، افزود: هم‌جنس بازی یک گناه بزرگ است که متاسفانه در غرب به عنوان یک ارزش از آن نام می‌برند و افتخار می‌کنند.

دارابی با اشاره به اینکه بی بند و باری در غرب بسیار است، عنوان کرد: فروپاشی خانواده و مصرف مشروبات الکلی و گسترش مواد مخدر از دستاوردهای زندگی غربی است.

وی در ادامه با اشاره به سبک زندگی اسلامی و با تأکید بر ترویج آن در جامعه گفت: سبک زندگی اسلامی از قرآن نشأت می‌گیرد و انسان را به سعادت می‌رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: امروز مردم بیش از گذشته باید با قرآن مانوس شده و قرآن نه برای مردگان بلکه در زندگی خودشان وارد کنند.

وی با بیان اینکه تلاوت روزی چند آیه از قرآن می‌تواند ما را از مشکلات نجات دهد، گفت: سبک زندگی اهل بیت(ع) نباید فراموش شود و باید نوع زندگی و سبک زندگی اهل بیت برای ما سرمشق باشد.

دارابی با بیان اینکه راه رستگاری همه ما تأسی به قرآن کریم و توجه به سبک زندگی اهل بیت(ع) است، با اشاره به فضائل اخلاقی خاطرنشان کرد: در دین ما صداقت و راستگویی، خوش قول بودن، قناعت کردن، خوش رفتاری با همسایه و... بسیار تاکید شده است.

انتهای پیام/خ

سبک زندگی اسلامی و سعادتمندی انسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.