آمریکا به دنبال سرپوش نهادن بر فشار ناشی از شکست تروریست‌ها است

جلوگیری از رسیدن تروریست ها به مقصد خود، تلاشی برای کاهش فشار تنگنایی است که آمریکا و همپیمانانش دچار شده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روزنامه البناء لبنان، ایالت متحده آمریکا ائتلاف مبارزه با تروریسم را فرماندهی می کند. طی سه سال گذشته جنگنده های این ائتلاف حمله هایی را انجام می دادند که در این حمله ها پایگاه های تروریست ها مورد هدف قرار نگرفتند. آمریکا و همپیمانان آن در مبارزه با تروریسم و رهایی از خطرات آن جدی نیستند.

قابل توجه است که جنگنده های ائتلاف آمریکا در حمله به شهر الرقه سوریه غیرنظامیان، کودکان و زنان را هدف قرار می دهند. هر روز تعدادی از غیر نظامیان در این حمله ها کشته می شوند.
 
همچنین ائتلاف آمریکایی همزمان به حمله های داعش چندین بار پایگاه های ارتش سوریه را در دیگر مناطق مورد حمله قرار دادند. این نشان می دهد در واقع وظیفه این ائتلاف تامین پوشش هوایی برای گسترش دامنه قلمرو تروریسم است.

محاصره چند صد نفر از عناصر داعش و خانواده های آنها توسط آمریکا در بیابان های سوریه در راستای مبارزه با تروریسم قرار نمی گیرد. این افراد زیر محاصره و شکست خورده همه قوای خود را در نبردها از دست داده بودند و از سر ناتوانی تسلیم شده اند. از این رو، جلوگیری از رسیدن آنها به مقصد خود تلاشی برای کاهش فشار تنگنایی است که آمریکا و همپیمانان آن دچار شده اند.
 
به ویژه این در شرایطی است که مشخص شده است آمریکا و همپیمانان آن در مبارزه با تروریسم جدی نیستند و ستاره مقاومت لبنان و ارتش سوریه و لبنان در تحقق پیروزی های پرشتاب و یکسره کردن نبرد علیه تروریسم در نبردها القلمون، عرسال و القاع و راس بعلبک درخشید.

آمریکا در بیایان تروریست هایی را محاصر می کند که در نبرد الجرود تسلیم شده اند.
 
 
انتهای پیام/  

 جنگنده های  آمریکا غیرنظامیان، کودکان و زنان را هدف قرار می دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار