رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در سنندج؛

ضربه زدن به بنیان خانواده‌ها با «تهاجم فرهنگی و جنگ فرهنگی»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت:هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به بنیان خانواده‌ها با «تهاجم فرهنگی و جنگ فرهنگی» است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار بهمن کارگر پیش‌از ظهر امروز در هشتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عمومی و شعار سال که مسئله تولید و اشتغال است در جهت‌گیری‌های شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه در تمام موضوعات فرهنگ عمومی درگیر است، گفت: یکی از مسائل مهم اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عمومی است که اگر بتوانیم آن را با اخلاق اسلامی پیش ببریم خیلی از اتفاقات و مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور تصریح کرد: «تهاجم فرهنگی و جنگ فرهنگی» موضوع مهمی است و هدف اصلی آنها ضربه زدن به بنیان خانواده‌ها است و امروزه خیلی از خانواده‌ها برای تربیت فرزندانشان از نظام و حکومت انتظار دارند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ جزو لاینفک حکومت‌داری و زندگی است، گفت: متأسفانه با توجه به سبک زندگی و ابزار جدید سن بلوغ پایین آمده و سن ازدواج بالا رفته است.

کارگر افزود: اگر فضای مجازی جهت‌دهی و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد، می‌توانند به‌عنوان فرصت در غیر این‌ صورت به عنوان تهدید تلقی می‌شود.

امسال هفته دفاع مقدس در کردستان متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار شود

وی اظهار کرد: در دانشگاه‌ها بعضاً سواد اینترنتی دانشجو از استاد بیشتر بوده و اعتیاد به فضای مجازی به عنوان معضل در جامعه تلقی می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خاطر نشان کرد: باید هفته دفاع مقدس امسال در استان‌هایی همچون کردستان که هم درگیر ضدانقلاب و جنگ بوده‌اند، با حال و هوای متفاوت‌تر و با شور و جلال بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.