سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد ریالی خیران سلامت کشور

مجمع خیران سلامت کشور در کمتر از یک دهه ، ٥٠ هزار میلیارد ریال در بحث سلامت کمک و سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیران سلامت کشور در نشست مجمع خیران سلامت استان سمنان گفت : مجمع خیران سلامت کشور تا پایان سال ٩٥ و با گذشت کمتر از یک دهه ، ٥٠ هزار میلیارد ریال در بحث سلامت کمک و سرمایه گذاری کرده اند.


وی افزود : سال ٩٤ حدود هفت هزار میلیارد ریال توسط این مجمع جمع آوری شده بود و در سال ٩٥ این مقدار به 15 هزار میلیارد ریال افرایش یافت و امید است این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.


معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیران سلامت کشور با بیان این که این کمک خیران یک حرکت تجمیعی است، یادآور شد: این عملکرد خیران حرکت بزرگی بود و استقبال زیادی از طرف مردم در سراسر کشور برای این حرکت انجام شده است.


وی تصریح کرد: در ٢٧٠ نقطه از کشور مجمع خیران سلامت وجود دارد که اعضای این مجمع از ٢٥ نفر کمتر نیستند و در برخی از شمار اعضا شهرها به بیش از ٢٨٠ نفر نیز می رسد.


غنیان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز اعضای مجموعه را رصد کرده اند و از عملکرد مجمع خیران سلامت رضایت دارند و رضایت ایشان از سخنان و پیام های ایشان مشهود است.


وی اضافه کرد: طبق برنامه که در پنج سال گذشته تدوین شده است، کمک خیران به سمت اولویت های مراکز دانشگاه ها هدایت شده است و هدف اصلی نیز برطرف کردن نیازهای سلامت جامعه و کمک به نیازمندان حوزه سلامت است.


معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیران سلامت کشور گفت: در این مجمع طرح های کوچک و بزرگ بسیار زیادی افتتاح شده است و در استان سمنان نیز تا کنون خدمات ارزنده ای انجام شده است.


انتهای پیام / ه


جمع آوری هفت هزار میلیارد ریال توسط مجمع خیران سلامت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.