نمایشگاه کتاب؛

برگزاری نمایشگاه کتاب لرستان در پایان شهریورماه ۹۶

معاون سیاسی اجتماعی استانداری لرستان گفت: نمایشگاه کتاب لرستان امسال با حضور بیش از ۳۰۰ ناشر برجسته از سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خجسته پور روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی فرهنگی در سالن جلسات شماره ۲ استانداری گفت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب موفق در سال‌های اخیر در سطح استان تلاش می‌شود یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان به نحو مطلوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی کم نظیری است و نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت ماه هرسال تمام رویداد‌های فرهنگی کشور را تحت شعاع قرار داده است.

به گفته وی در برگزاری نمایشگاه کتاب تغییر نگاه همگانی و بین بخشی جهت معرفی فرهنگ غنی لرستان امری ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این جلسه گفت: اگرچه امروزه فضای مجازی در اختیار بشر قرار دارد، اما کتاب و فضای مجازی مکمل همدیگر هستند و کتاب باید مرجع فضای مجازی باشد.

حجت الاسلام حمیدرضا حنان گفت: با فراهم شدن زمینه‌های رشد و ارتقا چاپ کتاب تعداد کتب چاپ شده در لرستان از ۷۹ عنوان در سال ۹۲ به ۱۶۵ عنوان در پایان سال ۹۶ رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در طول تاریخ انقلاب ۱۱ نمایشگاه کتاب در لرستان برگزار شده است و چهار مورد در دولت تدبیر و امید با کمیت و کیفیت بسیار بالا با حضور ناشران برجسته کشوری بوده است.

حجت الاسلام حنان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان در مصلای الغدیر خرم آباد از ۲۹ شهریور ماه جاری تا پنجم مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمایشگاه کتاب در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار