فرماندار نایین مطرح کرد:

حمایت مردم و تقویت بنیه ی نظامی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران

فرماندار نایین گفت : حضور همیشه در صحنه مردم و تقویت بنیه نظامی باعث امنیت در بین کشورهای منطقه شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود جمالی  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ، هفته دفاع مقدس را میراث ارزشمند و گرانقدر کشور دانست و بر حفظ و حراست آن تاکید کرد .

وی گفت : استکبار جهانی پس از شکست در ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، جنگ سختی را از سال59 علیه مردم کشورمان تحمیل کرد که با مقاومت ، ایثارگری ، رشادت های مردم ایران و با فدا کردن شهید فهمیده ها نقشه هایش بی ثمر بود و مظلومیت ملت ایران به کشورهای جهان نشان داده شد.

فرماندار نایین شکست و مایوس شدن استکبار جهانی را نشان از ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست که با کمترین حمایت و تجهیزات نظامی و حضور ارزشمند سپاه وبسیج مردمی رقم خورد .

وی بیان داشت : دستاوردها و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون امام راحل (ره) و شهدایی هستیم که با عملیات های شبانه روز دست استکبار جهانی را از کشورمان کوتاه کردند .

جمالی اولین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را حمایت مردم دانست که با حضور خود در همه صحنه ها همه اتفاقات را به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم می زند.

وی در ادامه از دیگردستاورد های دفاع مقدس را تقویت بنیه ی نظامی در راستای امنیت در بین کشورهای منطقه ای وفرا منطقه ای یاد کرد.

فرماندار نایین خاطرنشان کرد : با تقویت نظامی که درهشت سال دفاع مقدس ایجاد شد ایران را می توان تنها کشور امن دنیا قلمداد کنیم و این موفقیت ها را امروز قدردان و قدرشناس سپاه هستیم .

وی با ابراز خرسندی از توانمندی ها ایران تصریح کرد : دستاوردها و توانمندی هایی که امروز از آن بعنوان میراث گرانقدر یاد می کنیم باید به نسل های فعلی و بعدی انتقال کرد تا شجاعت وشهامت های جانفشانان عزیزمان به صورت انفاقات گرانقدر درتاریخ نظاممان ثبت شود.

جمالی در پایان خواستار هماهنگی و برگزاری باشکوه مراسمات هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس شد.

سرهنگ مسعود اکبری فرمانده بسیج مقاومت سپاه نایین در این جلسه ضمن تبریک عید غدیر خم ، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت .

وی گفت : ما امروز وارث ارزش های گرانبهای دلاورمردان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستیم که این ایثارگری ها و رشادت ها را مدیون کسانی هستیم که برای ما به یادگار گذاشتند.

سرهنگ اکبری بیان داشت : حفظ میراث ارزشمند دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدا را باید در اذهان عمومی جامعه زنده کرد چرا که امروز دچار جنگ نرم هستیم و دشمن بتواند با برنامه هایش ذهن های جوانان را تسخیر کند.

وی اضافه کرد : امروز دشمن با رسانه ها و گروه های تبلیغاتی که در تسلط خود دارد سعی در ازبین بردن ارزش های ملت ایران دارد که با گرامی داشتن بیشتر یاد وخاطره شهدا و قهرمانان واقعی نظام و انقلاب می توان نقشه هایشان را ازبین برد چرا که چرا که ما با دست خالی ابهت دشمن را نشان دادیم.

فرمانده سپاه نایین در ادامه افزود: امروز به پشتوانه ی حضور مردم در صحنه هم از نظر قدرت نرم و هم سخت
قوی هستیم و پاسخ تهدیدات دشمنان را با رونمایی از دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران می دهیم.

وی با بیان اینکه لبخند دشمن نشان از قدرت بازدارندگی ما است گفت : ما باید قدردان داشته ها ودستاوردهایی که داریم باشم و تمام قوا در همه صحنه ها ورود پیدا کنیم و به نحوی برنامه ریزی شود که باهمت مضاعف برنامه های بسیار خوبی را به یادگار بگذاریم.

سرهنگ اکبری در ادامه به مشروح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت : برنامه های شاخص و پرمحتوایی را در زمینه ی گرامیداشت دفاع مقدس برنامه ریزی شده که با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) سعی در برگزاری نمایشگاه خیمه گاه حسینی با تلفیق دفاع مقدس داریم.

وی برگزاری یادواره شهدای شهرستان ، رونمایی از پهبادهای پادگان های سطح شهرستان ،صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی را از برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان نایین عنوان کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار