برای حمایت از کودکان بی سرپرست صورت می گیرد:

تعامل مرکز مشاوره ناجا با اورژانس اجتماعی

مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان به منظور حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، با اورژانس اجتماعی تعامل تنگاتنگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رییس مرکز مشاوره نیروی انتظامی کرمان با اشاره به اینکه یکی از بهترین فعالیت های مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان، ارائه خدمات مشاوره به شهروندان کرمانیست، گفت: خدمات رایگان ارائه شده از سوی مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان، همیشگی است.

حجت امامعلی نژاد افزود: با همین هدف، تعامل با ادارات و سازمانهای ذیربط در برنامه های این مرکز قرار گرفته که یکی از این سازمان ها، مرکز مداخله در بحران های اجتماعی بهزیستی یا اورژانس اجتماعی ۱۲۳ است.

وی اظهار کرد: این مرکز با هماهنگی نهاد ها و ارگان ها در زمینه ارائه خدمات به فرزندان بد سرپرست و بی سرپرست  اقدامات موثری را انجام داده اند.

امامعلی نژاد تصریح کرد: این مراکز بر اساس شرح وظایف مجموعه ها که در یک راستا ولی در سازمان های متفاوتی هستند، در کنار یکدیگر توانسته اند معضلات اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه را تا حدودی کمرنگ کنند‌.

انتهای پیام/ب

مرکز مشاوره ناجا  به کمک کودکان بی سرپرست و بدسرپرست کرمانی می آید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار