معاون پژوهش حوزه علمیه استان سمنان ؛

برگزاری کارگاه پژوهشی در حوزه علمیه سمنان

معاون پژوهش حوزه علمیه استان سمنان از برگزاری بیش از ۵۴۵ کارگاه پژوهشی خبر داد و گفت: ۱۴۶ طلبه و استاد برتر حوزه پژوهش حوزه علمیه سمنان تقدیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام محسن انصاری نیا معاون پژوهش حوزه علمیه استان سمنان ، با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی حوزه علمیه استان سمنان از راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره علامه حلی استانی، ارسال 1 هزار و 477 اثر در طی 9 دوره به دبیرخانه جشنواره و از 100 اثر دارای رتبه استانی و راه‌یابی 57 اثر به رقابت‌های کشوری خبر داد.


معاون پژوهش حوزه علمیه استان سمنان افزود : 549 کارگاه پژوهشی،85 نشست علمی و بصیرتی، 2 کرسی آزاداندیشی و 9 همایش علمی در سطح استان سمنان ویژه طلاب علوم دینی برگزار شد.


وی با بیان اینکه 30 مورد مسابقات پژوهشی برگزارشده است، تصریح کرد : 16 مورد بازدید طلاب مدارس علمیه استان از مراکز علمی و پژوهشی را داشتیم و 7 کانون علمی و 6 هسته پژوهشی در مدارس علمیه استان سمنان تشکیل شد.


انصاری نیا با اشاره به اینکه 146 طلبه و استاد برتر حوزه پژوهش حوزه علمیه سمنان تقدیر و تشویق شدند، تصریح کرد: در 11 دوره دانش‌افزایی پژوهش اساتید، مدیران و کادر مدارس علمیه سطح استان حضور داشتند و 10 وبلاگ و سایت در مدارس علمیه استان سمنان راه‌اندازی شده است و 5 طلبه استعداد برتر در مدارس علمیه این استان شناسایی شدند.


معاون پژوهش حوزه علمیه استان سمنان از تهیه 2 هزار و 632 عنوان کتب برای کتابخانه‌های مدارس علمیه استان سمنان، تهیه شناسنامه برای 1 هزار و 123 کتب خطی و سنگی مدارس علمیه سطح این استان، تهیه شناسنامه برای 124 کتابِ علمای در قید حیات و ساکن استان سمنان، تهیه نرم‌افزارهای نور برای مدارس علمیه و مجهز شدن کتابخانه‌های نیمی از مدارس به نرم‌افزار فراکاوش جهت ثبت کتب کتابخانه مدارس علمیه خبر داد.


انتهای پیام / ذ


ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار