مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل؛

شهروندان از استقرار در مسیرهای پر خطر خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: شهروندان استان اردبیل از استقرار در مسیرهای پر خطر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: شهروندان این استان بویژه منطقه گرمی و پارس آباد به دلیل بارش باران و وزش باد شدید با سرعت 72 کیلومتر در ساعت در روز پنجشنبه از استقرار در مسیرهای پر خطر خودداری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل از ساعات اولیه روز پنجشنبه شاهد وزش باد تند تا شدید با سرعت 72 کیلومتر در ساعت و بارش باران در مناطق مختلف استان خواهیم بود که احتمال بروز خسارت در اثر این تندباد وجود دارد.

وزش بادهای جنوبی در برخی مناطق استان آغاز و در ظهر پنجشنبه سرعت آن تند تا شدید خواهد شد .

از بعداز ظهر روز پنجشنبه با تغییر جریانات و حاکمیت ناپایداری ها بتدریج بر میزان ابرها افزوده شده و در برخی مناطق استان آسمان ابری همراه با بارش باران گاهی با رعد و برق انتظار می رود.

تمرکز بارندگی در منظقه موران گرمی ،برخی از مناطق شهرستان پارس آباد و نواحی منتهی به استان گیلان خواهد بود.

تقویت گلخانه های استان، کنترل و بازدید بادشکن اطراف مزارع ، حفاظت از کندوهای زنبور عسل ، حفاظت از تجهیزات آبیاری ، حفاظت از تاسیسات عمومی شهر و بازدید از تابلوهای بزرگ سطح شهر از جمله مواردی است که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی رعایت شود.

شهروندان از توقف در مسیرهای خطرناک، توقف در مسیر ساختمان ها و دیوارهای نیمه کاره و فرسوده ، درختان کهنسال و رودخانه ها در هنگام وزش باد خودداری کنند.

رانندگان هنگام وزش باد با احتیاط رانندگی کنند.

 

انتهای پیام/ح

هشدار مدیریت بحران استان به دلیل بارش باران و وزش باد شدید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.