پدیده گرد و خاک در انتظار قمی ها

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی قم گفت: امروز آب و هوای استان از اواخر وقت همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ قاضی، رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان با اشاره به وضعیت آب و هوای  قم طی روزهای آتی عنوان کرد: امروز آب و هوای استان صاف از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، از اواخر وقت وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

وی افزود: امروز جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است، امروز کمترین و بیشترین دمای استان 19 درجه و 42 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم خاطر نشان کرد: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: حداقل و دمای استان فردا به 20 درجه و 40 درجه خواهد رسید، اما کمترین و بیشترین دمای قم در روز شنبه 17 درجه و 37 درجه است.

وی ادامه داد: آب و هوای استان قم در روز شنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است، در شرق استان تهران در روز جمعه احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان به ترتیب شهر قم با 19 درجه و منطقه جمکران با 41 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمایی که در شهر قم ثبت شد، به ترتیب 19 درجه و 40 درجه بود.

انتهای پیام/ش

هوای قم غبار آلود می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار