عضو هیات داوران جشنواره‌ی تئاتر لرستان:

هوشمندی و نبوغ بالا درنسل نو تئاتر لرستان

داور بیست و نهمین جشنواره‌ی تئاتر لرستان گفت:: نسل نو تئاتر استان از نبوغ و هوشمندی خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید سیامک موسوی، عضو هیات داوران جشنواره‌ی تئاتر لرستان، با اشاره به حضور نسل نو تئاتر لرستان در جشنواره، گفت: این نسل از هوشمندی و نبوغ خوبی برخوردار است، اما لازم است در خصوص روند آماده سازی یک اثر نمایشی بازنگری کرده و در روند تمرینات استاندارد‌های لازم را رعایت کند.

وی افزود: برای آماده سازی یک تئاتر خوب فقط تمرینات گروهی کارگشا نیست و یک هنرمند موفق تئاتر باید از تمام لحظات و اوقات غیر تمرین نیز برای آماده سازی فردی سود ببرد که متاسفانه نسل جدید به این موضوع توجه ندارد.

عضو هیات داوران جشنواره‌ی تئاتر لرستان با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در هنر و به خصوص تئاتر، گفت: امر آموزش باید خیلی جدی گرفته شود و فقط تحصیلات دانشگاهی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های علمی یک هنرمند باشد و در حوزه‌های مختلف همچون نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری و ... باید به مطالعه، آموزش و تمرینات ذهنی نگاه ویژه‌ای داشت.

موسوی در پایان با اشاره به کیفیت مناسب میزبانی جشنواره، گفت: خوشبختانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد به خوبی از پس میزبانی جشنواره بر آمده و امیدواریم در روز‌های آینده نیز از همین کیفیت برخوردار باشد.

 انتهای پیام/ د

هوشمندی و نبوغ شاخصه خاص نسل نو تئاتر استان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار