تمجید سایت فاکس اسپورت از کی روش و شاگردانش

سایت فاکس اسپورت آسیا با انتشار گزارشی از تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی پرتغالی آن تمجید کرد.

 

به گزارش خبرنگاردنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی که به معرفی 4 تیم آسیایی صعود کرده به جام جهانی 2018 اختصاص داشت، به تمجید از کارلوس کی روش و شاگردانش در تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و تیم ملی کشورمان را تیمی «منظم و باهوش » و کی روش را «شایسته احترام» توصیف کرد.
در بخشی از این گزارش آمده است:
دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در آسیا روز سه شنبه به پایان رسید و ایران، ژاپن، کره جنوبی و عربستان سعودی تابستان آینده راهی روسیه خواهند شد.

ایران اولین تیمی بود که بلیط سفر به روسیه را رزرو کرد، شاهکاری که اوایل ژوئن با پیروزی 2 بر 0 ازبکستان و در فاصله دو بازی مانده به پایان بازی های انتخابی، انجام داد.

به طور کلی،این بازی های انتخابی، تحت تسلط تیم ملی ایران بود زیرا آنها تنها تیمی بودند که دور سوم مرحله انتخابی را بدون شکست پشت سرگذاشتند و در گروه A شش بردو چهار تساوی کسب کردند.

تمجید سایت فاکس اسپورت از کی روش و شاگردانش


در ادامه این گزارش آمده است،هیچ کس نمی تواند انکار کند که ایران قوی ترین عملکرد را داشته است، این تیم حتی قبل از تساوی 2-2 با سوریه رکورد جهانی 12 کلین شیت پیاپی در مقدماتی جام جهانی را به نام خود ثبت کرد.

ایرانی ها در طول تمام مرحله انتخابی تیمی با کیفیت بودند، اما عمدتا از تیمی « منضبط و باهوش» بهره می برند که کارلوس کی روش،سرمربی این تیم،بخاطر آن شایستگی احترام را دارد.

یکی از برجسته ترین بازیکنان این تیم، بدون شک سردار آزمون ،مهاجم روبین کازان ،است که هنوز تنها 22 سال سن دارد، اما با 21 گل – پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران محسوب می شود.
انتهای پیام/


فاکس اسپورت :ایران تیمی منظم و باهوش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار