گزارش AFC از دیدار ایران و سوریه؛

کار سخت مهاجمان سوریه مقابل دژ بتنی تیم ملی ایران/سوریه با برد ایران به جام جهانی صعود می کند؟

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحلیل دیدار تیم های ملی ایران و سوریه پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به دیدار روز سه شنبه تیم های ملی ایران و سوریه نوشت: سوریه در بازی فردا مقابل ایران که در حال حاضر صعودش به جام جهانی روسیه قطعی شده و صدرنشین گروه نخست است می خواهد با پیروزی برابر این تیم پایانی خوش را تجربه کرده و حداقل به مرحله پلی آف صعود کند.

سوری ها با 2 امتیاز کمتر نسبت به کره جنوبی در رده سوم قرار دارند و ازبکستان نیز با تفاضل گل کمتر نسبت به سوریه در جایگاه چهارم جای گرفته است. تیم ملی ازبکستان باید در تاشکند به مصاف کره جنوبی برود، در صورت پیروزی ازبکستان برابر کره جنوبی و برد سوریه مقابل ایران سرنوشت صعود به جام جهانی در این گروه تغییر می کند.

 

البته کار سوریه برابر تیم ملی ایران بسیار مشکل است زیرا شاگردان کارلوس کی روش تاکنون دو رکورد مهم را ثبت کرده اند، ملی پوشان ایرانی تاکنون در رقابت های مقدماتی جام جهانی گلی دریافت نکرده اند و رکورد شکست ناپذیری آنان نیز همچنان حفظ شده است، همین مسئله باعث افزایش انگیزه بازیکنان ایران شده و آنان می خواهند رکوردهای خود را در آخرین دیدار مقابل سوریه حفظ کنند.

 

ایران با یک تساوی خارج از خانه مقابل کره جنوبی پا به میدان مسابقه با سوریه می گذارد و سعید عزت اللهی بازیکن خط میانی اش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

سوریه با پیروزی سه بر یک برابر قطر بالاتر از ازبکستان در جایگاه سوم قرار گرفت، این تیم دو مهاجم خوب به نام های عمر الخریبین و عمر السوما را در اختیار دارد و این دو بازیکن فردا مقابل خط دفاعی مستحکم تیم ملی ایران کار دشواری در پیش دارند.


انتهای پیام/

گزارش AFC از بازی تیم های ملی ایران و سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار