مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان;

اعزام بیش از 200 مبلغ به استان سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام ۲۷۲ مبلغ بومی و غیربومی در دهه ولایت به این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اعزام ۲۷۲ مبلغ بومی و غیربومی در دهه ولایت به این استان گفت : از این میزان ۱۸۰ ملبغ مرد بومی، ۶۷ مبلغ زن بومی، ۱۷ مبلغ مرد غیر بومی و هشت مبلغ زن غیربومی اعزامی از قم بودند که در دهه ولایت به ترویج معارف غدیر و همچنین سیره زندگی ولایی پرداختند.

 

وی افزود: در دهه ولایت ۵۰ مبلغ به شهرستان سمنان اعزام شدند که از این تعداد ۲۳نفر مبلغ مرد و ۱۷نفر از مبلغان زن بودند همچنین در این شهرستان از مبلغ غیربومی استفاده نشد از سوی دیگر در گرمسار نیز ۱۸مبلغ در این ایام اعزام شدند که ۱۵ نفر بومی و سه نفر غیر بومی بودند همچنین از این تعداد ۱۵نفر مرد و سه نفر زن هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در مهدیشهر نیز ۴۰ مبلغ شامل ۳۲ مبلغ بومی و هشت مبلغ غیربومی در دهه ولایت اعزام شدند که از این بین ۳۰ نفر مرد و ۱۰ نفر مبلغ زن بودند در سرخه نیز ۱۱مبلغ بومی در مساجد اقصی نقاط شهرستان اعزام شدند که از این بین هشت نفر مرد و مابقی زن هستند.

 

شکری بیان داشت: در شاهرود شاهد اعزام ۶۶ مبلغ در دهه ولایت بودیم که از این بین ۶۴ نفر بومی و دو نفر اعزامی از قم بودند همچنین ۴۵نفر از این افراد مبلغ مرد و مابقی مبلغ زن بودند و این وضعیت اما در دامغان نیز مشابه بود در این شهرستان ۵۵مبلغ اعزام شدند که همگی بومی و همچنین ۳۵نفر از این تعداد مرد و مابقی زن بودند و در نهایت در میامی نیز ۳۲مبلغ طی دهه ولایت اعزام شدند که از این بین ۳۰ نفر مرد و دو نفر مبلغ زن بودند همچنین در این شرقی ترین شهرستان استان سمنان، هیچ مبلغ غیربومی اعزام نشد.

 

وی با بیان اینکه این اعزام از عید قربان آغاز و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت، افزود: ترویج سبک زندگی ولایی، تبیین اقتصاد مقاومتی، ایستادگی در برابر دشمنان، استکبار ستیزی، ترویج فرهنگ شهادت طلبی، ترویج اسلام ناب محمدی و فرهنگ تشیع، مقابله با افراطی گری و ... در زمره مباحث مطروحه در مقوله تبلیغ دهه ولایت بوده است.

 

انتهای پیام / ه


اعزام مبلغ در دهه ولایت به استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار