استاندارلرستان:

تعامل دستگاه‌های اجرایی برای تقویت گردشگری ضروری است

استاندار لرستان، با تاکید بر ضرورت تقویت فرصت‌های سرمایه گذاری، گفت: بهره برداری از ظرفیت‌های گردشگری و تحقق توسعه استان، نیازمند تقویت تعامل دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند، استاندار لرستان گفت: لرستان ظرفیت‌های بیشماری در حوزه گردشگری دارد که معرفی صحیح این ظرفیت‌ها نقش مهمی در تقویت فرهنگ گردشگری استان دارد.

 وی همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان، افزود: در این زمینه فرصت‌های سرمایه گذاری با همکاری مسئولان جذب شود.

 بازوند، خاطرنشان کرد: تقویت تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی برای تقویت صنعت گردشگری در استان ضروری است.

 استاندار لرستان، اظهار داشت: تقویت گردشگری در استان بستری برای تقویت اشتغال و اقتصاد در جامعه است.

 وی در ادامه همچنین با اشاره به بحث بوم گردی، ادامه داد: این بحث در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است و به حمد الله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم اقدامات خوبی را تاکنون در دستور کار قرار داده است.

 بازوند، همچنین بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق اهداف بوم گردی، تاکید و بیان کرد: کمک بدون، چون و چرای مسئولان استان در این زمینه مورد انتظار است.

 استاندار لرستان، با بیان اینکه بوم گردی سرمایه گذاری کلان محسوب نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تحقق اهداف این مهم بدون تعامل دستگاه‌های اجرایی محقق نخواهد شد.

 وی همچنین با اشاره به محور‌های متعدد بوم گردی در استان، بیان کرد: با ایجاد طرح آزاد راه محور پل زال، در محور خرم آباد و پلدختر ۲ هزار و ۵۰۰ شغل در این مسیر تعطیل شد.

 بازوند، تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف بوم گردی، تلاش می‌شود این تعداد شغل در محور قدیمی خرم آباد و پلدختر احیاء شود.

انتهای  پیام/م

ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی برای تقویت گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار