احداث مجتمع رفاهی اربعین در دهلران

فرماندار دهلران از احداث مجتمع رفاهی اربعین در پارک اناران دهلران با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گــزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سید حسینعلی موسوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار کرد: این مبلغ از محل اعتبارت اربعین به شهرستان اختصاص یافته و شهرداری دهلران باید اقدامات لازم در خصوص تأمین زیرساخت‌های مکان‌های پذیرایی از زائرین اربعین در ورودی شهر دهلران از سمت مهران انجام دهد.

 

وی بر ضرورت شتاب بخشی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مسیرهای رفت و برگشت از این شهرستان تاکید کرد و افزود: این شهرستان یکی از محورهای اصلی تردد زائران برای رسیدن به مرز مهران است که بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال، اسکان و پذیرایی از آنان باید در دستور کار قرار گیرد.

 

موسوی اظهار داشت: شهرستان دهلران داری پتانسیل‌های خوب گردشگری دفاع مقدس و اماکن متبرکه است که اربعین بهترین فرصت برای معرفی آنها است.

 

موسوی از آمادگی شهرستان دهلران برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و اظهار کرد: مسئولان و مردم در این شهرستان مرزی همچون سال‌های گذشته آماده ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات هستند.

 

وی یادآور شد: مدیریت ارشد استان برای بازگشایی بازارچه مرزی چیلات پیگیری مستمری در دستور کار خود دارد.

 

وی با انتقاد از مدیران رسانه گریز گفت: دولت تدبیر امید اقدامات خوبی در راستای توسعه همه جانبه شهرستان انجام داده که متأسفانه مدیران در خصوص اطلاع رسانی ضعیف عمل کردند و از رسانه‌ها انتظار دارم که مدیران ناکار آمد را به مردم معرفی کنند.

 

فرماندار دهلران بیان داشت: متأسفانه کم کاری ادارات را به استانداری و فرمانداری ربط می‌دهند که این اشتباه است چرا که هر دستگاه طبق قانون وظایف آنها مشخص شده است و اگر در حوزه‌ای مدیران نار آمد و پاسخگو نباشند برابر قانون ما ورود می‌کنیم و با مدیر برخورد قانونی انجام خواهیم داد.

 

وی با اشاره به شروع به کار شورای جدید گفت: شورا و شهرداری باید در راستای توسعه و عمران شهری تلاش کنند تا رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

وی بیان داشت: تعامل همکاری و همدلی در شورا و شهرداری برای پیشبرد امورات بسیار مهم است.

 

موسوی با انتقاد از برخی فعالان فضای مجازی و سایت ها گفت: متأسفانه این افراد به صورت هماهنگ خدمات دولت و مسئولان استان و شهرستان را بدون هیچ گونه آگاهی به باد انتقاد می‌گیرد که این رفتار آنها نشانگر سیاسی کاری است.

 

انتهای پیام/ع

مجتمع رفاهی اربعین در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.