خودکشی پلیس فرانسوی بعد از قتل دو فرزند و همسرش

یک پلیس فرانسوی در پی اختلاف خانوادگی، همسر و دو کودک خود را به ضرب گلوله کشت و سپس خودکشی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع قضایی فرانسه اعلام کردند یک مامور پلیس این کشور صبح روز یکشنبه بعد از کشتن همسر و دو فرزند سه و پنج ساله خود در یک ایستگاه قطار در شمال فرانسه به علت اختلاف خانوادگی، با سلاح گرم خودکشی کرد.

ویرژینی ژیرار، دادستان کومپینی در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد، عامل این قتل یک مامور پلیس وابسته به مرکز پلیس پاریس بود که نتوانسته بود قصد همسرش را برای ترک وی تحمل کند.

صبح روز یکشنبه ماموران ژاندارمری به علت اختلافات خانوادگی به منزل این زوج مراجعه کردند. مادر خانواده که متولد سال 1983 بود به ماموران توضیح داد می خواهد منزل را ترک کند. در این لحظه همسر وی در خانه نبود.

دادستان گفت همسر وی که مامور پلیس متولد 1979 بود وقتی به منزل آمد رفتاری کاملا آرام داشت و از این که یکی از همسایه ها همسر و دو فرزند سه و پنج ساله اش را به ایستگاه قطار نویون در فاصله 10 کیلومتری ببرد، مخالفتی نکرد. دو فرزند دیگر خانواده را همسایه ها نگهداشته بودند.

دادستان افزود: اما در ساعات پایانی صبح در حالی که مادر و دو فرزند روی سکوی ایستگاه در انتظار بودند، عامل قتل ظاهر شد و با شلیک گلوله های زیادی اول همسر و بعد دو فرزندش را کشت.

این منبع افزود: تحقیقاتی در جریان است تا مشخص شود این پلیس از اسلحه خدمت خود برای این سه قتل استفاده کرده است یا خیر.

 
انتهای پیام/  

پلیس فرانسوی پس از قتل همسر و دو فرزندش خودکشی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
این پلیس خیلی آدم بیشرفی بوده همین وبس
آخرین اخبار