ثبت نام از کار افرینان برتر استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:نام نویسی برای شرکت در دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه تا پایان روز سه شنبه ۱۱ مهر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می‌توانند در مهلت  اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام مراجعه کنند.


وی ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه واقع در خیابان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی- ساختمان سابق استانداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، ساختمان شماره ۲ مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۲۹۳۱۶۰ تماس بگیرند.


با اجرای این جشنواره، کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و در صورت داشتن شرایط لازم به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/ز

نام نویسی از کار افرینان برتر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار