بیکاری معضل مهم در انحراف جوانان

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت : یکی از مهم ترین معضلاتی که باعث آسیب های اجتماعی می شود بیکاری جوانان است.

بیکاری معضل مهم در انحراف جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمدعلی انجم روز رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در آئین افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی مددجویان مرد اداره زندان جیرفت که با حضور مسئولین شهرستانی در زندان جیرفت صورت گرفت، گفت : بایستی در بحث کارآموزی و حرفه آموزی برای زندانیان به طور جد اقدام شود و نیروی جوانی مددجویان باید در جهت حرفه آموزی صرف شود تا بعد از آزادی از زندان در جامعه فرد مفیدو سربلندی باشند.


وی افزود:ضرورت دارد مسئولین اجرایی و قضایی از ظرفیت نیروهای جوانی که به هردلیلی وارد زندان شده اند در جهت تولید و اشتغال استفاده نموده تا علاوه بر کمک به خانواده مددجویان،به اقتصاد کشور نیز کمک شایانی می شود.


رئیس دادگستری جیرفت تصریح کرد: ورزش پایه و مقدمات یک زندگی سالم است و در سایر امورات زندگی انسان تاثیر مثبت می گذارد ، چنانچه تن انسان سالم باشد به طبع آن زندگی سالم خواهد داشت.


انجم روز عنوان کرد : مددجویان در نظر داشته باشند حال که به هر دلیلی در زندان هستند باید از برنامه های ورزشی که مدیریت زندان برای آنها مهیا کرده استفاده نمایند .


وی در پایان گفت : امیدواریم همه ما بتوانیم از رهروان واقعی امیرالمومنین علی (ع) باشیم و برای رسیدن به یک جامعه اسلامی واقعی تلاش کنیم.


انتهای پیام/س

 

بیکاری، یکی از مهم ترین معضلاتی که باعث آسیب های اجتماعی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار