پایان مزاحمت و انتقام گیری در فضای مجازی

فردی که با ارسال تصاویر خصوصی زنی از طریق یکی از نرم افزار‌های پیام رسان موبایلی اقدام به فحاشی و ایجاد مزاحمت برای وی و خانواده‌اش کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران دستگیر شد.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتای استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: در پی مراجعه زنی به پلیس فتای آمل مبنی بر این که فردی ناشناس از طریق یکی از نرم افزار‌های پیام رسان موبایلی با دسترسی به تصاویر خصوصی وی ضمن فحاشی و ایجاد مزاحمت، وی را تهدید به انتشار این تصاویر در فضای مجازی کرده است موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


وی افزود: کارآگاهان پلیس فتای آمل ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با بررسی‌های همه جانبه موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.


رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت: متهم که از همکاران شاکیه و در ارتباط با خانواده وی بوده است، در اظهارات خود عنوان داشت: در حین ایجاد مزاحمت برای شاکی به درخواست خود وی به حساب کاربری‌اش ورود پیدا می‌کرد تا بتواند فرد مزاحم را شناسایی کند که از این رو توانست به تصاویر شخصی وی نیز دسترسی پیدا کند.


سرهنگ محمدنژاد افزود: متهم با سوء استفاده از مشکلات خانوادگی شاکیه و با ایجاد روابطی عاطفی با وی توانسته بود به عکس‌ها و تصاویر خصوصی وی نیز دسترسی پیدا کرده و با ارسال آن برای همسر وی قصد بر هم زدن زندگی آنان را داشت که توسط ماموران پلیس فتا دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.


وی گفت: متهم در اظهارات خود عنوان داشت؛ صرفاً برای انتقام گیری از شاکیه اقدام به این عمل مجرمانه کرده است.


رئیس پلیس فتای مازندران از کاربران فضای مجازی خواست: هرگز پروفایل شخصی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و به هیچ عنوان عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند.


انتهای پیام/آ


مزاحم تلفنی در فضای مجازی دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار